annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog iemand zo veel problemen met Ebaypagina's???

Ik weet niet wat de de laatste tijd is, maar ik wordt er knettergek van. Ebay gaat zzzzooooooooooo langzaam.

Vooral in mijn verkoopsmanager pro als ik daar op een knop klik bv. email adres koper dan reageert dat vaak niet. Soms verschillende keren klikken voor er überhaupt iets gebeurt.

Vaak in plaats naar de volgende pagina te gaan krijg ik de melding dat de pagina niet kan weergegeven worden. Vooral leuk als je een mailtje gestuurd hebt. Soms heb je dan geen idee of dat nu effectief de deur uit is.

Op sommige momenten reageert Ebay helemaal niet. Dan zit er niets anders op dan Ebay af te sluiten en opnieuw te beginnen.

Daarnet (was wel de eerste keer) werd Ebay's startpagina 3 keer opnieuw geopend met melding van Internet Explorere dat de pagina afgesloten was en opnieuw hersteld wegens een probleem met de pagina. Tot dit ook niet meer ging en ik Ebay voor de verandering nog maar eens opnieuw moest opstarten.

Ik heb mijn cookies en geschiedenis al eens gewist. Geprobeerd met Firefox ipv Internet Explorer. Hetzelfde probleem op 2 verschillend pc met een andere Windowsversie. Het probleem moet dus echt wel bij Ebay liggen.

Ik word er in ieder geval knettergek van.

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

... Het probleem moet dus echt wel bij Ebay liggen.

Of het ligt aan de internetverbinding...

Ik had dit de voorbije dagen ook wel eens af en toe maar refreshen hielp het probleem steeds vooruit

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Het is al een paar weken bezig. Het zal echt de internetverbinding niet zijn.

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Dat je tragere weergaves hebt van webpagina's in een internetbrowser kan verschillende redenen hebben.

Is er ook een vertraging met andere pagina's van niet eBay of Paypal bijvoorbeeld?

Als je bij alle een vertraging merkt kan het probleem in de (eventueel windows) registers van de computers liggen. In dit geval kan het ook een probleem zijn met je internetconnectie zelf (het is niet omdat de ene provider een snellere snelheid afficheert dat je ook sneller toegang krijgt dan een andere provider die aan een merkelijk lagere snelheid werkt, als de latency van de eerste groter staat dan kan het toch dat je met een andere provider toch sneller toegang krijgt ondanks dat die bijvoorbeeld maar de helft van de snelheid afficheert ten opzichte van die eerste provider).

Je probleem kan ook tijdelijk van aard zijn, dat je bijvoorbeeld eBay pagina's gaat bekijken net tijdens de periode dat al je buren ook op het internet zitten (via overwegend dezelfde provider zoals jij).

Met 2 handelingen kan je bepalen waar je probleem zit:

1. is er een vertraging te merken bij het laden van eBay EN bij het laden van andere webpagina's?

2. Doe de test op het ogenblik dat jij een vertraging merkt op een ander adres (een vriend of familie met dezelfde provider zoals jij die kan de pagina's openen op hetzelfde ogenblik dat jij een vertraging merkt?) of met een andere provider (je buur die met een andere provider werkt?)

-- Bewerkt door e-user2 om 12 Oct 2010 11:03 CEST

-- Bewerkt door e-user2 om 12 Oct 2010 11:04 CEST
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Het is wel degelijk Ebay.

Ik heb nog niet zo lang een splinternieuwe laptop. Daar zal het niet aan liggen. Op het ogenblik dat ik problemen heb op Ebay, laden de pagina's van andere sites wel zonder probleem.

Het bladeren door de aanbiedingen geeft geen probleem. Vooral mijn verkoopsmanager. Als ik daar iets doe (verkocht item openen en dan terug naar de voorgaande pagina, koper contacteren,...) gaat dat oertraag.

Hoe ik het meestal doe:

* Op een knop klikken

* Pagina begint dan oertraag te laden

* Nog een keer klikken, waardoor het laden blijkbaar gestopt wordt.

* Nog een keer klikken waardoor de pagina wel geladen wordt en nu wel op een normale snelheid.

Ik doe dus alles in 2-3 stappen. Eerst dacht ik dat Windows 7 er voor iets tussen zat. Maar op mijn oude laptop staat XP en daar is het net hetzelfde.

Als ik hier in het forum een bericht plaats worden er onderaan knoppen annuleren, voorbeeld, versturen weergegeven. De laatste 2 worden pas weergegeven als ik er met mijn muis eens overga.

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Welke web browser gebruikt u? Internet explorer, Mozzilla firefox, of...? Misschien ook even de versie ervan vermelden aub. dan kan ik hier even naar onze technische dienst stappen en zien ofdat zij eventueel wat kunnen doen

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Ik gebruik IE 8. Ik heb het ook met Firefox geprobeerd.

Het ene moment gaat alles van een leien dakje, het andere moment lijkt het de processie van Echternack.

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Ik heb nog niet zo lang een splinternieuwe laptop. Daar zal het niet aan liggen. Op het ogenblik dat ik problemen heb op Ebay, laden de pagina's van andere sites wel zonder probleem.

Hoeveel Gb intern geheugen heeft die nieuwe laptop?

Veelal worden die geleverd met 3 GB intern geheugen of minder. Met Windows 7 is dit echter meestal niet genoeg en heb je minimaal 4 Gb nodig.

Het kan ook aan de setting van je wisselbestand liggen, te kleine grootte ervan en je hebt vertraging bij websites die groter zijn dan normaal (die meer informatie en grafische bestanden, zoals eBay, laden). Of de mogelijkheid bestaat dat je te weinig plaats overhebt op de harde schijf van die computer met XP bijvoorbeeld.

Je zou eens moeten trachten een groot PDF bestand te downloaden op beide computers om vast te stellen hoe dit verloopt, en aan welke downloadsnelheid dit gebeurt.

Microsoft laadt meer en meer extra zaken in hun operating systeem en dat zorgt voor extra problemen van diverse aard.

-- Bewerkt door e-user2 om 13 Oct 2010 9:29 CEST
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Ik gebruik IE 8. Ik heb het ook met Firefox geprobeerd.

Het ene moment gaat alles van een leien dakje, het andere moment lijkt het de processie van Echternack.

klinkt bijna als een oververhittingsprobleem kan het zijn dat je machine dan ook net lawaai begint te maken alsof hij moeite moet doen om koel te blijven?

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 9 van 9
laatste antwoord