annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nu kopen object Annulatie !

Mijn feedback is (15) 100% positief
Ik heb 2 objecten aangeboden met nu kopen met 2 x een tikfout (89 euro in plaats van 189 euro) Ik wou ze er onmiddelijk afhalen maar er had iemand beidne objecten al gekocht. Bovendien had ik restricties opgelegd voor alleen Europese unie (wel met een tekstje: international buyers welcome, om Engelsen en Duitsers aan te moedigen)

Nu is de koper van Canada, ik heb hem mijn vergissing uitgelegd, maar hij dreigt met negatieve feedback als ik men objecten toch niet verkoop tegen de vergissingsprijs, hij heeft geen enkel begrip en hoopt zijn slag te kunnen slaan. WAT KAN IK DOEN ? Ik heb al een geschil geopent, hij heeft de annulatie geannuleerd,

Ik vrees als ik 2 negatieve feedbacks krijg dat mijn account wordt geschorst. (of niet??)

Iemand enige raad ???
Bericht 1 van 49
laatste antwoord
48 ANTWOORDEN 48

Laat je niet chanteren
Zou jij geen negatieve feedback geven als je plots 100Euro (X2) meer moet geven voor jouw aankoop dan ?

Er is nergens sprake van meer betalen, de verkoper wil de aankoop annuleren.
En als verkoper laat ik me niet chanteren voor feedback, belachelijk ! Feedback is toch niet zo belangrijk ?

m.

m.
Bericht 21 van 49
laatste antwoord

Dat hij weigert te verkopen aan de prijs in zijn aanbieding is zijn beslissing.
Maar dat van verzenden naar Europese unie zal zijn rode bollen niet kunnen weghalen.

Ik wacht trouwens nog altijd op een aanvaardbare uitleg voor het volgende:
Ik kan aannemen dat je je éénmaal vergist met een prijs als je een aanbieding maakt,
maar toch geen twee maal ???
Hoe verklaar je dat dan?

Er is nergens sprake van meer betalen,

Denk je niet dat bioman niet aan de Canadees zal gezegd hebben dat het 189 euro in plaats van 89 euro moet zijn?
Welke andere reden zou hij anders nog uit zijn mouw kunnen schudden?

Bericht 22 van 49
laatste antwoord

Inderdaad nog een geluk dat hier eerlijke verkopers als articcynda zijn.

Bericht 23 van 49
laatste antwoord

Ondertussen wel duidelijk wat de bedoelingen zijn van 'ebay going down'
Bericht 24 van 49
laatste antwoord

Is het echt zo moeilijk om een antwoord te geven op mijn vraag die ik al 4 maal tevergeefs heb gesteld?

Ik kan aannemen dat je je éénmaal vergist met een prijs als je een aanbieding maakt,
maar toch geen twee maal ???
Hoe verklaar je dat dan?

Zoals ik al eerder zei is er maar één verklaring:
Je hebt te laat beseft dat je te goedkoop hebt aangeboden.
En dan hier een beetje komen bleiten.
:_|

Bericht 25 van 49
laatste antwoord

Ja, daarmee mijn annulatie, dommerik.
Ik had de aanbiedingen laat in de nacht erop gezet, het moet aan mijn kijkend oog ontsnapt zijn. Heb al wel vaker game & watches verkocht, 89 euro is onbestaand en dat weet iedereen.

+ Naar Canada doe ik niet aan mee, anders had ik dat wel aangeduid. Dat er restricties kunnen gelegd worden wist ik niet en daar zal ik ook uitvoerig gebruik van maken de volgende keer.

Veel geluk nog met je frustratie over het feit dat je hier geen mega-slag kunt slaan samen met je vriend!!
Bericht 26 van 49
laatste antwoord

Jouw veelvuldige verwijten zeggen meer over jezelf.

89 euro is onbestaand en dat weet iedereen?
En toch vul je het tot twee maal toe in ?
Wie is hier dan de dommerik ? :^O

Bericht 27 van 49
laatste antwoord

Zolang een koper niet heeft betaald kan hij geen dupe zijn!
Jij doet alsof hier ik weet niet wat gebeurd is!

Als ik de objecten er weer op zet voor 189 zullen we eens kijken hoe snel ze verkocht zijn !
Bericht 28 van 49
laatste antwoord

en toch... alles bestaat om de site om bieders uit landen waar je niet wil naar verzenden te blokkeren, dus had je dit eigenlijk moeten in orde brengen.

Ik ben immers eens benieuwd hoe je zal reageren als bij een eventuele herplaatsing een Canadese koper voor het hogere bedrag koopt, ik ben er bijna 100% zeker van dat dit geen probleem zou zijn

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 29 van 49
laatste antwoord

Jawel, want dat zou niet gaan aangezien ik duidelijk zal vermelden dat ik enkel naar de Europese unie stuur!
Bericht 30 van 49
laatste antwoord