annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nu kopen object Annulatie !

Mijn feedback is (15) 100% positief
Ik heb 2 objecten aangeboden met nu kopen met 2 x een tikfout (89 euro in plaats van 189 euro) Ik wou ze er onmiddelijk afhalen maar er had iemand beidne objecten al gekocht. Bovendien had ik restricties opgelegd voor alleen Europese unie (wel met een tekstje: international buyers welcome, om Engelsen en Duitsers aan te moedigen)

Nu is de koper van Canada, ik heb hem mijn vergissing uitgelegd, maar hij dreigt met negatieve feedback als ik men objecten toch niet verkoop tegen de vergissingsprijs, hij heeft geen enkel begrip en hoopt zijn slag te kunnen slaan. WAT KAN IK DOEN ? Ik heb al een geschil geopent, hij heeft de annulatie geannuleerd,

Ik vrees als ik 2 negatieve feedbacks krijg dat mijn account wordt geschorst. (of niet??)

Iemand enige raad ???
Bericht 1 van 49
laatste antwoord
48 ANTWOORDEN 48

Geeft dat 'Loser!!' geen mogelijkheid tot verwijdering van die feedback door eBay? -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 41 van 49
laatste antwoord

Geeft dat 'Loser!!' geen mogelijkheid tot verwijdering van die feedback door eBay?

net zoals negatieve commentaar bij possitieve feedback...
Binnen 3maand is deze toch weg.
Bericht 42 van 49
laatste antwoord

Ik heb vandaag een omgekeerd geval, ik koop iets met 'Nu Kopen', betaal onmiddellijk met PP, een paar uur later zie ik dat ik nog 1 object moet betalen, de PP-betaling werd terugbetaald ? Geen enkel bericht of uitleg van de verkoper ? Wat nu, ik heb een mail gestuurd om uitleg te vragen, een geschil openen lukt nog niet, pas binnen 10 dagen.
Objectnummer : 230493220965

m.

m.
Bericht 43 van 49
laatste antwoord

Onderussen deze mail gekregen :

Beste mikmak147,
The listing for this item was in error. It should have been for auction, not buy it now! I must apologise for any inconvenience but ou have been refunded in full therefore the sale is cancelled.
Regards Rosie.

En ook een aanvraag om de transactie te annuleren gekregen!
(als ik annuleer kan ik dan nog FB geven?)

Ik ben niet akkoord, een mailtje naar CS gestuurd. ]:)

m.

m.
Bericht 44 van 49
laatste antwoord

@ Mikmak

Waarom zou je annuleren ???

Ik heb ooit ook al stommiteiten gedaan, maar ik ben van het principe

wie zijn ... verbrandt moet op de blaren zitten !

en heb dan ook het gelag betaald.

Ik vind deze handelswijze echt niet kunnen.

'Rosie' had op zijn minst het fatsoen kunnen hebben om je op voorhand te vragen of je akkoord kon gaan met dergelijke handelswijze.

Bericht 45 van 49
laatste antwoord

Ondertussen heb ik de aanvraag om te annuleren geweigerd !
Zo gemakkelijk komt die er niet vanaf.
En ik heb een antwoord gekregen van CS, die sturen het probleem door naar hun collega's in de UK.

m.

m.
Bericht 46 van 49
laatste antwoord

Verdorie !!! %£*%£* die madam heeft 'mijn' object al opnieuw aangeboden !!! X-(

m.

m.
Bericht 47 van 49
laatste antwoord

Je zal jouw klanten toch beter moeten verzorgen hoor bioman.;-)

verzend niet binnen afspraken, nog steeds niet toegekomen IK WIL MN GELD TRG !!

Bericht 48 van 49
laatste antwoord

Zou ik neutraal of negatief geven ??? FB kan maar na 7 dagen, een geschil pas na 10 dagen. :|

m.

m.
Bericht 49 van 49
laatste antwoord