annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal verplicht?

Vroeger was paypal verplicht, nu al een tijdje niet meer, dacht ik.  Echter toen ik vandaag mijn afgelopen aanbiedingen opnieuw wou aanbieden, kreeg ik de melding dat er geen paypaladres was ingevuld. Toen ik paypal wou uitvinken, was het niet mogelijk.

 

Is paypal nu terug verplicht?

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Paypal verplicht?

hetzelfde hier

 

de support zegt omdat ik internationaal aanbiedingen heb, echter al ik kies  voor "geen internationale verzending" kan ik nog altijd het vinkje bij pay pal niet uitvinken?

 

 

mvg

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Paypal verplicht?

Anonymous
Niet van toepassing

Paypal is niet verplicht zodra er een feedbackscore van 50 is bereikt.

Behalve als men naar minstens één van de volgende locaties wil verzenden: 

 

- Verenigde Staten

- Canada

- Verenigd Koninkrijk

- Frankrijk

 

Dan is paypal wel verplicht, ongeacht de feedbackscore.

 

Dus om paypal te kunnen uitvinken, volstaat het deze 4 verzendlocaties uit te sluiten.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Paypal verplicht?

 dat was vroeger zo.

 

maar sinds vandaag is er dus een probleem, en moet pay pal altijd aangevinkt staan...

 

nieuw beleid of ergens een BUG?

 

mvg

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Paypal verplicht?

Deze info kreeg ik nadat ik met klantendienst contact opnam:

 

Bedankt om contact op te nemen met eBay betreffende uw account.

 

Mijn naam is Niels en ik heb uw account gecontroleerd en kan zien er recentelijk wijzigingen zijn doorgevoerd binnen eBay betreffende Persoonlijke accounts die artikelen te koop aanbieden. Voorheen was dit enkel voor zakelijke accounts.

 

Één van de wijzigingen is dat PayPal verplicht is gesteld. Indien u geen PayPal wenst te gebruiken kunnen wij mogelijk uw account handmatig terugzetten naar hoe het voorheen was.

 

Mocht u willen dat we uw account terugzetten horen we dit graag.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Paypal verplicht?

ik kreeg dan weer te horen dat het een bug zou zijn?

 

 

Het lijkt hier om een bug te gaan en om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, heb ik uw probleem zojuist bij ons technisch team gemeld. De medewerkers daar doen veel moeite om snel de oorzaak te achterhalen en een oplossing te vinden. Dit kan enige tijd in beslag nemen. Ik verzoek u daarom vriendelijk om geduld te hebben.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Paypal verplicht?

Ik kreeg inderdaad opnieuw een antwoord waaruit nu zou blijken dat het een fout is... Hopelijk snel een oplossing.

 

Bedankt voor het antwoorden op onze e-mail.

 

Ik begrijp dat u graag wilt weten wanneer u terug kan aanbieden, maar momenteel kan ik u geen datum geven. Echter kan ik u vertellen dat onze technische afdeling bezig is met het oplossen van dit probleem.

 

Daarom raad ik u aan om regelmatig te controleren of dat u opnieuw kan aanbieden zonder PayPal te gebruiken.

 

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en bied u ten zeerste onze excuses aan voor het ongemak.

 

Mocht u nog verdere vragen hebben of meer informatie wensen, aarzel niet om ons te contacteren.

 

Verder wens ik u een fijne dag toe.

 

Bericht 7 van 7
laatste antwoord