annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Plaatsingskosten niet verkochte objecten

hallo,

had zo'n 35 aanbiedingen op ebay waarvan er 3 verkocht werden... Voor alle 35 aanbiedingen heb ik netjes mijn plaatsingskosten betaald via de factuur.

Nu is mijn vraag, van de niet verkochte objecten, krijg je daar de aanbiedenskosten + eventueel galerijkosten terugbetaald van ebay? Of ben je dit geld zowiezo kwijt?

Als iemand me meer uitleg kan geven...

Alvast bedankt!
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Als het object de eerste keer niet verkocht geraakt kunnen de plaatsingskosten eenmaal terugbetaald worden als het de tweede keer wel verkocht geraakt.

Creditering van plaatsingskosten kan men alleen krijgen voor veilingen. Niet voor vaste prijs aanbiedingen of zoekertjes.

Er zijn nog andere voorwaarden die dienen vervuld te zijn, hier leest u er meer over:

Crediteringen van plaatsingskosten voor opnieuw aangeboden objecten ontvangen
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/insertion-fee-credit.html

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Dat begrijp ik allemaal... ma kwou gewoon weten ofda et kon, als je eenmaal uw object aangeboden hebt, en de aanbieding beindigd is, kan je dan geld terugkrijgen?

Of moet je het altijd opnieuw aanbieden? Stel dat ik de onverkochte objecten niet meer te koop aanbiedt... Geld kwijt?

Grtz
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Plaatsingskosten zijn de kosten voor het plaatsen van de aanbieding, dus die moet u ook betalen als het object onverkocht is. Hetzelfde voor de optiekosten zoals galerij. Dat geld bent u kwijt, behalve als het object een tweede keer aangeboden wordt kan u mogelijk de plaatsingskosten terug krijgen.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

okééé, merci vo de vlugge uitleg!
Bericht 5 van 5
laatste antwoord