annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Plaatsingskosten

Hoe komt het dat ik plots plaatsingskosten moet betalen voor artikels die ik voordien gratis mocht plaatsen?

Bericht 1 van 46
laatste antwoord
45 ANTWOORDEN 45

Plaatsingskosten

Als je bv. drieduizend bierkaartjes er apart had opstaan en nu moet je opeens 35cent betalen na het 75ste bierkaartje, dan ben je inneens het kleine beetje winst van vele jaren kwijt en je krijgt zelfs honderden Euro's verlies in de plaats.

Vind je die praktijken van Ebay dan eerlijk ???

Ik vind dat ze de mensen eerst hadden moeten verwittigen via email.

Bericht 21 van 46
laatste antwoord

Plaatsingskosten

75 objecten per maand vind ik nog ok. maar laat ze er dan ook een maand opstaan want anders zien we door het bos de bomen niet meer !!!!

Bericht 22 van 46
laatste antwoord

Plaatsingskosten

Jij hebt alleen op basis van feedbacks meer dan 300 DVD's/CD's verkocht in 12 maanden tijd... wetende dat er een pak mensen zijn die geen feedback geven zal het dus nog wel meer zijn. Dus kan je je best inschrijven voor een eBay winkel tegen een vaste prijs per maand en mag je kosteloos zoveel plaatsen als je maar wil in de media categorie. 

Bericht 23 van 46
laatste antwoord

Plaatsingskosten

Beste tvseriescop .
Een top-winkel zoals jij kost :40Euro per maand.
Kijk eens naar mijn verkoop, dan zie je dat ik met verlies moet verkopen als ik zulke winkel begin.
als particulier is het bijna niet te doen om een winkel te openen denk ik !!

Ik koop mijn objecten aan en ik beluister of bezie ze en dan doe ik ze terug weg aan 1 Euro meestal
Hoe ga ik dan dan
Bericht 24 van 46
laatste antwoord

Plaatsingskosten

Bericht 25 van 46
laatste antwoord

Plaatsingskosten

Ik heb sinds 18 september nog niks nieuw te koop gezet : De eerste van 75 gratis aanbiedingskosten dus...

Maar onderaan staat er toch 0,15 cent plaatsingskosten.

Kan iemand me dat uitleggen?
Dank u.
Bericht 26 van 46
laatste antwoord

Plaatsingskosten

Ebay is gewoon niet duidelijk, ik kan er ook niet meer aan uit !!!
Bericht 27 van 46
laatste antwoord

Plaatsingskosten

helemaal mee akkoord. Ik denk ook dat het niet wettelijk is. Ik had ook net een boel spullen terug geplaatst en wou er nog enkele plaatsen toen mijn oog viel op de enorme kostprijs. Was aan het zoeken wat aan mijn instellingen fout was waardoor het zoveel kostte en na een boel speurwerk vond ik plots deze nieuwe plaatsingskosten. Bye bye 18 euro! 't is me het niet waard zo!
Bericht 28 van 46
laatste antwoord

Plaatsingskosten

ik kan me niet inbeelden dat ik sinds 18 september al meer dan 75 objecten plaatste, en toch staat er al 18 euro kosten te betalen. Ik had er een aantal herplaatst voordat ik merkte dat er zoveel kosten op zaten plots. Wie verwacht zich hier nu aan??????????????????????????
Bericht 29 van 46
laatste antwoord

Plaatsingskosten

en de andere particuliere verkopers zullen ook snel verdwijnen. Alvast ik! Na zoveel jaar verkocht te hebben (destijds plaatste ik altijd in het gratis plaatsingsweekend) is de maat hiermee vol! zeker bij objecten die efkes tijd nodig hebben om de juiste koper te vinden, is dit gewoon ondoenbaarr. Opvallend dat enkel van die powersellers positief reageren op de wijzigingen.
Bericht 30 van 46
laatste antwoord