annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Plaatsingskosten

Hoe komt het dat ik plots plaatsingskosten moet betalen voor artikels die ik voordien gratis mocht plaatsen?

Bericht 1 van 46
laatste antwoord
45 ANTWOORDEN 45

Re: Plaatsingskosten

Als men bijvoorbeeld 300 items plaatst (cd's/lp's) uit de private collectie en men verkoopt er op een maand 5 van ,en ge plaatst de 295 andere onverkochte items terug online ,ben je dan ineens proffesionele verkoper misschien ?

Bericht 41 van 46
laatste antwoord

Re: Plaatsingskosten

Nee, maar voor ebay ben je dan de ideale melkkoe.

 

(295 * 4 - 75)  * plaatsingskosten = kassa kassa

 

- ervanuitgaand dat je ze telkens terugplaatst wanneer ze verlopen

- sommige maanden hebben 5 weken, dat is nóg lucratiever

- uiteraard heb je ook voor de 5 die wel verkocht zijn uiteraard ook min. 1 tot max. 5 keer plaatsingskosten betaald

 

BTW: je laat je toch via paypal betalen, dan kunnen ze daar ook nog een percentje op pakken...

Bericht 42 van 46
laatste antwoord

Re: Plaatsingskosten

Ja dat klopt ,maar deze koe zal dan wel ergens anders gaan melken dan op e-Bay.

Bericht 43 van 46
laatste antwoord

Re: Plaatsingskosten

 

Prima!

Als alle ontevreden particuliere verkopers op die manier reageren, dan loopt ebay belgië langzaam leeg.

 

Dan kunnen ze ofwel een aantal stomme regels (dit is niet de enige) herzien, of hun boeltje sluiten.

Bericht 44 van 46
laatste antwoord

Re: Plaatsingskosten

door het uploaden met turbolister heb ik ook geen overzicht van de plaatsingskosten, resultaat: na jarenlang zo goed als gratis plaatsen krijg ik plots een factuur van 507 euro, dit kan toch niet zomaar? wat kan hiertegen gedaan worden?

Bericht 45 van 46
laatste antwoord

Re: Plaatsingskosten

Wat u kunt doen is andere veilingsite's zoeken waar u gratis plaatst en ook geen onkosten betaald bij verkoop .En ook geen Paypal kosten .Tenslotte is Paypal ook van e-Bay. De veilingsite's bestaan ,het is juist even zoeken .

Bericht 46 van 46
laatste antwoord