annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen bij verkopen

vanneste8880
Community-lid

Goedeavond iedereen!

Ik wilde juist een object op Ebay zetten om te verkopen,en als ik het wil afhandelen krijg ik een bericht in het rood met een melding dat ik een andere betaalwijze moet gebruiken (paypal,kredietkaart enz) aangezien mijn historiek van betalingen....ik snap er niets van. Ik sta zelfs met een krediet van 2,60 Euro bij Ebay sinds oktober 2010 en ik heb 100% feedback. Ik wil gewoon dat de kopers met een overschrijving betalen. Kan iemand mij raad geven? Hartelijk dank aan iedereen! Groetjes!

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: Problemen bij verkopen

Heb je dat ook als je bij locatie alleen Belgie aangeeft?
Op sommige ebay sites mag je alleen maar verkopen als je ook PAYPAL als betalingsmethode aangeeft.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Re: Problemen bij verkopen

hughwitte
Community-lid

Hebt u misschien de rekening van uw verkoopkosten laattijdig betaald? Er zijn hier al voorbeelden op de forums geweest waar, om die reden, een automatische betaalmethode verplicht werd voor de betaling van de verkoopkosten.

-- Bewerkt door hughwitte om 31 Jan 2011 19:28 CET
mvg

_____hughwitte________________
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Re: Problemen bij verkopen

vanneste8880
Community-lid

Hallo! Neen, ik betaal de dag zelf via pc-banking als ik de factuur ontvang van Ebay. T'is wel een tijdje geleden dat ik iets verkocht hebt op Ebay...maar ik veronderstel dat dit niets te maken heeft? Ik ga het nog eens proberen,misschien heeft het toch te maken met de locatie of zo. Ik laat iets weten. Bedankt hoor!

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Re: Problemen bij verkopen

vanneste8880
Community-lid

Laps! Het werkt weer niet! Ik krijg weer die melding. Als ik een bericht stuur naar Ebay zelf,denken jullie dat ik vlug een uitleg zou krijgen op dit probleem?  Ik begrijp echt niet waar het probleem is...en Paypal interesseert me niet,ik heb al zoveel gehoord en gelezen daarover.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord