annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Relisting prijs

Geachte forum leden,

Ik ben pas gestart met items te verkopen maar had een kort vraagje :

- Ik had een projector lamp auction gemaakt 2,30 EURO plaatsingskost betaald, niet verkocht geraakt. Nu wil ik het item relisten en moet ik nogmaals 2.30 EURO betalen ? Ik dacht dat ik maar 30cent relisting price moest betalen ?

Alvast bedankt

Thomas

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Relisting prijs

Wij brengen hiervoor opnieuw plaatsingskosten in rekening. Als het object wordt verkocht, betaalt eBay u de plaatsingskosten van het opnieuw aangeboden object terug.

Voor alle voorwaarden zie:
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/relist.html#requirements

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: Relisting prijs

Ik heb net je aanbieding eens bekeken en vroeg me af waarom je een combinatie maakt van "veiling" en "nu kopen".
Je startprijs voor de veiling is immers dezelfde als je "nu kopen"-prijs.

Een effectief geïnteresseerde zou dan al gek moeten zijn om te bieden en het risico te lopen overboden te worden terwijl hij dit object voor hetzelfde bedrag direct kan kopen hé?

Dit zou je ook al heel wat plaatsingskosten kunnen besparen!
Deze veiling kost je inderdaad voor telkens 10 dagen 2,30 indien de aanbieding niet verkocht werd (na de tweede keer zelfs telkens wanneer het via "opnieuw aanbieden" geplaatst wordt.
Als "nu kopen" zou dit je slechts 0,35 euro + 0,10 kosten voor 10 dagen en 0,35 + 0,30 euro voor 30 dagen!

Dit lijkt me toch al een slok op de borrel te schelen.
OK, de verkoopskosten liggen dan ietsje hoger maar dit verschil lijkt me toch verwaarloosbaar (6,65 bij nu kopen, 5,55 bij veiling).
Al was het object van de eerste keer verkocht, dan deed je nog een winst van 0,75 euro.
Als je dan niet direct verkoopt, gaat het verschil dan wel erg groot oplopen.
Gewoon maar eens berekenen voor 30 dagen:
Veiling: 3x 2,30 = 6,90 + 5,55 = 12,45
Nu kopen: 1x (0,35 + 0,30) = 0,65 + 6,65 = 7,30

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 3
laatste antwoord