Een koper koopt een kast bij mij. Stuur hem ogenblikkelijk de rekening en ook m'n telefoonnummer. Vraag om vlug af te handelen binnen de week. Ik hoor in 6 dagen niets. Stuur een mailtje met opnieuw mijn telefoonnummer maar geen nieuws. Automatsch verschijnt op m'n computer dat ik een geschik kan openen. Dus, ik open een geschil. De klant reageerd dat hij nog geen tijd had om af te spreken en is boos dat ik een geschil open. Ik ben vriendelijk en zeg hem dat hij hier niet zo zwaar moet aan tillen dat dit enkel een procedure is. Vraag hem opnieuw mij op te bellen wanneer hij de kast komt halen. Hij stuurt op woensdag een bericht via ebay om 15.30 dat jij de kast 's anderendaags komt halen. WIj raadplegen slechts alleen 's morgen vanan 10.30 de computer en in de middag houden we de winkel open en doen de verwerkingen. Dus, deze morgen zie ik de mail dat de man hier om 12.00 uur zal aankomen. Dus, ik sms naar hem en vertel de coördinaten waar hij moet zijn. Ik krijg een sms terug dat hij nu niet meer kan komen en dat hij al de ganse ochtend zit te wachten op mijn bericht terug.
Mijn indruk is dat die man eigenlijk die kast niet wil! Als ik een kast koop of dergelijke dan betaal ik onmiddellijk of dan bel ik meteen om die kast te gaan afhalen of toch om duidelijk af te spreken.
Wat denken jullie hiervan?