annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Te weinig bezoekers

Hallo,

Ik weet niet waarom ik te weinig bezoekers heb,

Ik verkoop vooral Apple headphone's ,

Mijn bezoekers zijn max 10 op 3dagen, dit is echt niet veel!

Wat moet ik doen om bezoekers te lokken ?

Ik betaal al 10cent voor 'nu kopen'

en 20cent om de foto te zien bij een zoekopdracht,

wat kan ik meer doen ? ik verkoop enkel apple oortjes (voorlopig)

groetjes

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Re: Te weinig bezoekers

Wel, u heeft 4 producten (blijkbaar allemaal dezelfde) online, met 4 verschillende prijzen, uw verzendkosten zijn ook niet rechtevenredig. En al uw producten zijn tweedehands zie ik op het eerste gezicht, immers er staat opgeknapt door de verkoper.Allemaal zaken die helaas niet aanmoedigen om bij u te kopen.

Let wel dit is geen kritiek, alleen zeg ik dit om u te helpen.

D.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Beste,

U heeft helemaal gelijk, Ik ga dit allemaal aanpaasen, ik ben blij dat er mense zoals u zijn op eBay

MVG

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Standaardverzendingen met de post aan 3,99 of 7,20 euro...

Sorry maar aan die tarieven zullen er niet veel kopers opdagen hoor.

Ik ga er van uit dat je je hier toch schromelijk vergiste?

Of zijn het zo zware oortjes dat men ze absoluut als een overlast moet zien als men ze gebruikt?

Aan het tarief van 3,99 zouden ze al meer dan 350gr moeten wegen (posttarief = 3,25 hiervoor). Die 7,20 bestaat zelfs niet eens in de standaard verzendingen (hoogste tarief is 4,55 tot 2kg). Ik veronderstel dus dat je hier een pakketzending met Taxipost bedoelde.

Plus... doe iets aan je al te gekke prijsstellingen...

- De ene is goedkoper met "Nu kopen" dan alle andere hun startprijzen, da's voor mij ridicuul

- 3 van de 4 "Nu Kopen"'s zijn goedkoper of gelijk aan de startprijzen van de andere 2

- Veilingen met een "Nu Kopen" die 1 cent hoger ligt, da's alleen maar om extra plaatsingskosten vragen en heeft geen enkele zin en zorgt enkel voor extra kosten. Met die ene cent meer haal je toch nooit die 10 cent die je betaalde op???

Wat doe je dus best?

- Verzendkosten corrigeren en allemaal gelijk zetten en met een correctere prijs.

- Indien je eentje verzendt met Taxipost, dit op zijn minst correct aangeven en niet als standaard verzending

- Je prijzen corrigeren en gelijklopender zetten

- Tot slot: in je beschrijving staat dat ze "100% New" zijn, maar bij de Specificaties gaf je aan dat ze opgeknapt zijn door de verkoper... Haal die tegenstrijdigheid er uit

Plus: verwacht ook niet teveel van je aanbiedingen... Iedere Apple-koper krijgt toch zo'n stel oortjes bij zijn aangekochte toestel??? Waarom zou er dan zoveel gezocht worden naar die oortjes???

Ik heb het onlangs nog eens bij een andere verkoper kunnen vaststellen dat sommige mensen teveel verwachtingen koesteren rond artikels waar eigenlijk niet zo'n grote vraag naar is...

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Ik heb het aangepast,

Ik hoop dat ik nu meer kopers zal hebben,

Alvast bedankt voor de hulp !

Ik laat zeker nog iets weten

Groetjes

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Voor de goede orde even vermelden dat vanaf 3 september dubbele aanbiedingen met de optie NU KOPEN verboden zijn.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

he! Die worden er bij mij nu al uitgesmeten X-(

heb vandaag per ongeluk 2x dezelfde item opgeload, en baf...weg item, plus de kosten kun je ook op je buik schrijven...

D.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord