annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terug uit de startblokken !

Nadat de verkoop met delamontcreations  oostende volledig op z'n gat zit,  verwoede pogingen na tips van de vrienden hier, niet mochten baten, stort ik mij volledig op Ostende Antique Fair.


 


Bedoeling is natuurlijk weer powerseller worden en trachten om artikelen online te zetten waarvan in 90% zeker weet dat er zal op geboden worden.


 


Tot nu tot, hout vasthouden, blijkt dit te lukken maar het vraagt een beetje onderzoek.


 


Sta op 400 feedbacks,  dus als ik op 500 feedbacks zit en ik heb de omzet dan moet het gebeuren.


 


Ja, ik was volledig gedemotiveerd met m'n andere account maar met dit ander soort artikel zou het beter moeten lukken.


 


Ik hou toch rekening met ong 10% die ik aan kosten kwijt ben ten opzichte van m'n omzet, dus, valt al bij al dan nog mee maar bepaalde items bied ik absoluut niet meer aan want het sop is de kool echt niet waar.  Bvb postkaarten zet ik wel op een "bevriende" website en ik moet zeggen na een trage start aldaar zit er daar toch ook schot in de zaak en heb zopas een verkoop afgerond, een zilveren herdenkingskruis van de Javaanse oorlog werd verkocht voor 450 dollar. YES !!!! 


 


Enfin,  dacht aanvankelijk eerst om volledig Ebay te verlaten maar er zijn nog mogelijkheden om toch geld te verdienen, niet meer met Helly Hansen en handdoeken maar wel met allerlei brocante, antiek en verzamelspullen.


 


Alleeez, de mannen, jullie zijn dus niet van mij af op dit forum.  Ik blijf een kritische kijk hebben op alles en iedereen, hahahahaha !


 


 


,-)


 


 


groejtes  Johan

Bericht 1 van 29
laatste antwoord
28 ANTWOORDEN 28

Terug uit de startblokken !

@ Johan,


Klein vraagje... lees jij je mails eigenlijk wel? ?:|

Bericht 2 van 29
laatste antwoord

Terug uit de startblokken !

ik lees niet alle mails, alles wat met de borduurwerken te maken heeft en het borduren zelf is m'n vrouw Saskia, ik sluis dat door naar haar box want ik kan hier nooit op antwoorden, moet steeds alles vragen van prijzen en dergelijk.


 


ik heb gisterenavond gezien dat er een mail was van U en m'n vrouw heeft er iets over verteld maar ze wacht op een foto zegt ze.


 


ik zal straks eens vragen of ze al geantwoord geeft,  we moeten elk onze zaakjes doen want anders is het te ingewikkeld.


 


elk z'n rayon.


 


,-)

Bericht 3 van 29
laatste antwoord

Terug uit de startblokken !

k**t*
Community-lid

hallo ,waar kan je mee verdienen als verkoper,in iets ,waar de waarde altijd blijft,heb je munten, liefst buitenlandse ik koop direkt

Bericht 4 van 29
laatste antwoord

Terug uit de startblokken !

Hallo Johan,


wens je veeeeeeeel  succes !!!


ben blij dat dipje over is.


Je klinkt al veel beter.


Veel leuker om te lezen hoor!!!


Succes.

Bericht 5 van 29
laatste antwoord

Terug uit de startblokken !

k**t*


 


ik heb drie dikke boeken met meer dan 750 munten van over de ganse wereld,


 


't is kwestie van een keuze te maken.


 


ofwel verkoop ik de 3 boeken in een lot ofwel zit ik jaren aan een stuk te verkopen, muntje per muntje


 


op het eerste zicht zit er geen zilver tussen maar het kan natuurlijk want ik kan er niet veel van.


 


van nationaliteit zit er marokko, nederland, Italië, duitsland, engeland, egypte, en wat hee wat landen waar ik nu niet kan opkomen, heb ze hier niet bij me.


 


maar munten dacht ik eerder op de "bevriende" site te verkopen , weet wel, die site die begint met del .....   en eindigd met campe.


omdat aanbieden daar volledig gratis is, je kan kiezen hoelang de veiling duurt 7, 10 14 of 28 dagen en het is poepsimpel om te plaatsen, ook de foto's zijn gratis EN ze rekenen maar 4% als gecontroleerd verkoper EN je moet GEEN paypal aanvaarden als je dit niet wilt.   ,-)


 


ik zal eens een lijstje maken welke nationaliteiten ik heb.


 


Johan

Bericht 6 van 29
laatste antwoord

Terug uit de startblokken !

Bij een groot lot, brengt stuk per stuk verkopen meestal veel meer op, dikwijls zitten er een paar uitschieters tussen die een goede prijs opbrengen in de veiling. Best eerst alles per stuk aanbieden, en dan één of meerdere loten maken met de onverkochte items (per land?). Of raad vragen aan een verzamelaar, en de zeldzame munten afzonderlijk aanbieden, de rest per lot.



m.
Bericht 7 van 29
laatste antwoord

Terug uit de startblokken !

'k zal eens werk er van maken maar momenteel zie ik er geen beginnen aan, het zijn meer dan 1000 munten uit landen waarvan ik het zelfs niet eens kan lezen.  Zie ook Kenia op staan, Oostenrijk ....


 


mmmm, ik maak mensen nieuwdgierig.


zal eens een een lotje per land op ebay plaatsen en toch eens zien wat het hier van resultaat geeft.


 


per stuk zie ik niet zitten, ik heb hier meer dan 10000 artikelen die te koop staan in m'n winkel en dan nog eens al dat klein spul van postkaarten en dergelijke ....  als ik in m'n kelder rondloop dan heb ik verkoopspul tot aan m'n pensioen ... 't is om er nie goe van te worden want zou anderzijds zo graag alles opgeruimd zien.


 


ja, we zien wel, maar ben meer geneigd om artikelen omline te zetten waarvan ik weet dat het toch minimum 5 euro binnenbrengt, lieft nog meer natuurlijk want het werk dat je aan de verhandeling hebt is precies dezelfde en dan beter een object van 300 euro verkopen dan 25 objecten van 1 euro.


 


ben benieuwd hoeveel m'n gouden horloge zal opbrengen.


 


,-)

Bericht 8 van 29
laatste antwoord

Terug uit de startblokken !

alleez, we gaan een keer proberen, merçi voor de tips.


 


heb 10 munten opgeplaatst, 10 en 25 centiemes en


als er nog goeie raad is, dan welkom.


 


ben wel al 30 cent plaatsingskosten kwijt .... mmmmmmmm;


 


,-)


 


Johan

Bericht 9 van 29
laatste antwoord

Terug uit de startblokken !



per stuk zie ik niet zitten, ik heb hier meer dan 10000 artikelen die te koop staan in m'n winkel en dan nog eens al dat klein spul van postkaarten en dergelijke ....  als ik in m'n kelder rondloop dan heb ik verkoopspul tot aan m'n pensioen ... 't is om er nie goe van te worden want zou anderzijds zo graag alles opgeruimd zien.


ja, we zien wel, maar ben meer geneigd om artikelen omline te zetten waarvan ik weet dat het toch minimum 5 euro binnenbrengt, lieft nog meer natuurlijk



,-)




hahaha, hier net hetzelfde, veeeel te veel 😉



m.
Bericht 10 van 29
laatste antwoord