annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Teruggavebeleid toevoegen in Turbolister

Ik ben sinds kort overgeschakeld naar een professionele account. Bijgevolg ben ik ook wettelijk verplicht om teruggaven te aanvaarden.

Ik heb (eindelijk) mijn teruggavebeleid mooi in 3 talen uitgeschreven. Hoe ik kan dat nu in TL aan mijn aanbiedingen toevoegen.

Ik gebruik nu een standaardsjabloon voor mijn aanbiedingen. Daarin zit alles voorgedefinieerd behalve de categorie en prijs. Het vakje met teruggavebeleid verschijnt maar op het ogenblik dat je een categorie gekozen hebt.

Ik zou dus een standaardcategorie moeten kiezen, dan mijn teruggavebeleid toevoegen en op basis hiervan mijn aanbiedingen maken. Dit is net wat ik wil vermijden. Ik verkoop games voor verschillende platformen en in verschillende talen. Ik wil niet dat er een standaardcategorie ingesteld staat met de kans dat ik die vergeet aan te passen.

Ik ben nu geen idioot als het op computers aankomt, maar hier geraak ik niet uit.

Het moet toch mogelijk zijn om dit standaard in TL te steken?
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Volgens mij overschrijf je via je turbolisteraanbieding het "standaard" ingevoerde teruggavebeleid :

dat stel je gewoon in in "mijn ebay" / mijn account /
sitevoorkeuren / voorkeuren voor zakelijke verkoper / weergeven / informatie van zakelijke verkoper op objectpagina :

daar kan je het normale teruggavebeleid invullen.

Op je TL-aanbieding niks invullen voor teruggavebeleid en het standaardbeleid komt op je objectpagina.

Succes !

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Ok, opgelost.

Op het scherm geeft TL weer teruggave aanvaard. Blijkbaar moet ik daar gewoon effe op de knop bewerken klikken, daar niets plaatsen en uploaden. Er verschijnt dan effectief mijn eigen ingevoerd teruggavebeleid.
Bericht 3 van 3
laatste antwoord