op 17-09-2010 12:17
Ik heb een update van Turbolister gedaan en jawel, problemen. Als ik wil listen, krijg ik : 'geen van volgende...... U moet een verwerkingstijd selecteren'. Alles goed en wel, maar waar???? Vroeger (dus voor de update) stond dat bij verzendopties, maar nu vind ik het echt niet meer terug... Help o help !!
op 17-09-2010 17:14
...... U moet een verwerkingstijd selecteren'. Alles goed en wel, maar waar????
Waar je het vroeger vond!
Ik heb net zelf een update uitgevoerd van TL en moet zeggen dat dit bij mij niet gewijzigd is.
Rechts in het 3e vak "Verzendopties" staat er bij mij nog steeds "Verwerkingstijd binnenlandse verzending"
op 17-09-2010 18:50
Als het vak er toch niet staat, misschien nog enkele keren een update doen en zien of het dan lukt, desnoods een herinstallatie van turbolister?
Kunt u het wel instellen via het menu Extra > opties > standaardwaarden voor veilingen/vaste prijs > verzendkosten > binnenland ? Niet vergeten op “Toepassen” en “OK” te drukken.
op 17-09-2010 19:16
@ hetzijspoor: het staat er écht niet bij....
@ hughwitte: als ik bij "extra" kijk, zie ik het inderdaad klaar staan. Het is me nog niet gelukt het zo in te stellen. Ik ga dan nog maar eens proberen een update te doen. Misschien dat het dan wel lukt. Alvast bedankt voor het antwoord!
op 18-09-2010 08:15
Blijkbaar is er met de update dan toch iets misgegaan. TurboLister terug moeten installeren en nu kan ik terug een verwerkingstijd invullen. Op de oude, vertrouwde plaats ;-).
op 18-09-2010 08:41
Eind goed, al goed.;-)