annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

VeRO-programma

Dat namaak en schendingen van copyright er van tussen moet, daar sta ik 100% achter.


 


Echter plots verwijderd eBay 1 van mijn aanbiedingen.


Een RED BULL new era pet, gefabriceerd door het merk FOX head.


 


Al bijna 5 jaar werken FOX en New Era samen, nooit problemen gehad. Als FOX deze petten met alle goedkeuringen op de markt brengt, dan mag ik deze petten toch wel verkopen als officieel FOX-dealer.


 


Volgende standaard reactie kreeg ik van eBay.


 


Hallo 6star_racing


 


Bedankt voor uw email omtrent de verwijdering van uw aanbieding.


We hebben de aanbieding verwijderd omdat deze volgens de rechthebbende, ****., inbreuk maakt op zijn rechten. Als een rechthebbende ons verzoekt een bepaalde aanbieding te verwijderen, zijn we verplicht hieraan gehoor te geven.


Alle kosten betreffende deze aanbieding zijn inmiddels teruggestort op uw rekening.


eBay heeft het object niet nader onderzocht. We beschikken ook niet over voldoende informatie om te kunnen beoordelen of het object al dan niet is toegestaan. eBay is niet deskundig als het gaat om de rechten van derden. We kunnen dan ook niet beoordelen of het object toegestaan of legaal is.


Als u meer wilt weten over de reden van de verwijdering, kunt u via onderstaand e-mailadres rechtstreeks contact opnemen met de rechthebbende:


 


Zij zijn ook de enige die kunnen bepalen of u de objecten kunt herplaatsen.


Klik op de volgende link als u meer wilt weten over het VeRO-programma:


 


eBay wist zomaar dit object, het gaat hem nu niet om die éne pet. Maar in de eerste mail stond duidelijk bij : Gelieve geen inbreuken meer te maken tegen het VeRO-programma, dit kan een schorsing van uw account tot gevolg hebben.


 


Wat als New Era blijft moeilijk doen, ondanks dat ik recht in mijn schoenen sta?


 


Ik heb geen zin in een schorsing maar wil wel mijn petten blijven verkopen.


 


 Graag jullie mening of tips aan een groentje op dit gebied.

Bericht 1 van 19
laatste antwoord
18 ANTWOORDEN 18

Re: VeRO-programma

moraal van het verhaal... de verkoper (indien professioneel) weet best wat hij wel of niet op ebay mag zetten 🙂


Hier zou Ebay best eens rekening mogen mee houden, indien ze zakelijke verkopers aanpakken...


D.


Bericht 11 van 19
laatste antwoord

Re: VeRO-programma


moraal van het verhaal... de verkoper (indien professioneel) weet best wat hij wel of niet op ebay mag zetten 🙂


Hier zou Ebay best eens rekening mogen mee houden, indien ze zakelijke verkopers aanpakken...


D.


 



 


Sommigen hebben het blijkbaar héééééééééél erg moeilijk om te begrijpen wat er geschreven wordt zulle!




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 12 van 19
laatste antwoord

Re: VeRO-programma

Nu lappen ze het mij opnieuw met een stickervelletje van Yamaha.


 


Gemaakt door een gekend Amerikaans stickermerk dat zelfs Yamaha vrijetijdskleding op de markt heeft, en dus 100% zeker een goedkeuring heeft voor het gebruik van het Yamaha logo.


 


Laat ons hopen dat het even snel rechtgezet zal worden net als de vorige keer.


 


Die bedrijven die namaak opsporen in opdracht van de grote merken doen zomaar wat. Controleren van iets vinden ze precies niet nodig, ze geven nadien hun fout wel toe, maar ondertussen zit de verkoper wel met de problemen.

Bericht 13 van 19
laatste antwoord

Re: VeRO-programma

i.buy.with.this.one
Community-lid

Volgens mij is er iemand (een concurrent?) die jouw aanbiedingen uitpluist en jou overdraagt. 😞

Bericht 14 van 19
laatste antwoord

Re: VeRO-programma


Volgens mij is er iemand (een concurrent?) die jouw aanbiedingen uitpluist en jou overdraagt. 😞



Je weet het nooit 100% zeker (sommige bedrijven "scannen" wel degelijk het internet op hun productnamen) maar ook ik zat reeds met deze bedenking omtrent je aanbiedingen




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 15 van 19
laatste antwoord

Re: VeRO-programma

Hoi mensen,


 


nu wil ik er geen nieuw topic voor openen,


maar ik heb het terug aan mijn been.


zoals reeds de 5e keer volledig onterecht (reeds voor de 2e maal eenzelfde product, heb zelf nog mail met excuses dat ze de vorige keer foutief waren)


 


Echter de vorige werd alles netjes rechtgezet,


nu reageerd Monster Energy niet, tevens krijg ik van ebay ook geen antwoord.


 


Ik wil wel dat die aantekening verwijderd zal worden.


 


Wat kan ik doen als ebay niet wil antwoorden op mijn berichten?

Bericht 16 van 19
laatste antwoord

Re: VeRO-programma

hughwitte
Community-lid

Ik weet niet of het zal helpen, maar onderaan volgende pagina vind je een link waarmee je bezwaar kan aantekenen bij eBay.



http://pages.benl.ebay.be/help/policies/questions/vero-ended-item.html


Webformulier Bezwaar verkoper: Begrijpt u het bezwaar van de rechthebbende en het beleid van eBay, en bent u nog steeds van mening dat de rechthebbende een fout heeft gemaakt door uw aanbieding te melden? Dan kunt u Contact met ons opnemen.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 17 van 19
laatste antwoord

Re: VeRO-programma

Bedankt voor de reactie,



dit formulier had ik dus al ingevuld en krijg ik helemaal geen reactie op van ebay zelf.


 


 

Bericht 18 van 19
laatste antwoord

Re: VeRO-programma

Ik had het eerder op het forum moeten gooien 😛


 


Ebay laat me weten dat de "aanklager" niet verplicht is om te antwoorden/onderhandelen.


 


Hoe kunnen wij ons dan verantwoorden?

Bericht 19 van 19
laatste antwoord