Is er iemand die dit gebruikt? Kan die me dan een woordje uitleg geven. Ik heb wat geëxperimenteerd en er de hulppagina's op na geslagen, maar ik geraak er niet wijs uit.
In mijn Turbolister heb ik een paar duizend aanbiedingen zitten van de games die ik afgelopen jaren verkocht heb. Als ik een spel verkocht heb en het volgende exemplaar te koop wil zetten, open ik gewoon die aanbieding in Turbo Lister, pas de beschrijving aan indien nodig en bied het spel terug aan.
Momenteel haal ik iedere morgen de games die ik de dag voordien verkocht heb uit mijn stock. Ik kijk dan of ik er nog in stock heb en zo ja bied ik die opnieuw aan. Ik heb een lijst in Excel gemaakt. Als ik zie dat ik iets niet meer in stock heb, of het het laatste exemplaar is, plaats ik dit game in mijn Excellijst "Te kopen games".
Nu was ik op zoek naar iets om mijn voorraad gemakkelijker te beheren, en dacht hier aan de optie voorraad in de verkoopsmanager pro.
Wat ik zou willen bekomen:
* Ik heb een game te koop staan, maar heb er nog 2 andere van in stock.
* Deze 2 worden als aparte aanbiedingen in mijn voorraad geplaatst.
* Op het ogenblik dat het exemplaar verkocht wordt, plaats ik 1 van die 2 andere te koop. Dit exemplaar verdwijnt dan automatisch uit mijn voorraad.
Kan ik om dit te bekomen de optie "voorraad" gebruiken? Zo ja, hoe ga ik hiervoor te werk?