annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkopersaccount aanmaken zonder CC met feedback < 50

Heb onderstaande instructies (die jeffreybra op deze forums ergens opgeeft, met licht gewijzigde tekst) eens uitgeprobeerd met een test account en dit bleek te werken zonder een creditcard in te geven.

Ga naar
https://scgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?EnterSnailMailConfirmCode&reporting=1

Klik op “een andere verificatiemethode selecteren”
Kies telefoon verificatie.

Je geeft je telefoonnummer, wacht tot ze bellen, dan krijg je een code, die tik je in en druk dan op verzenden.

Je gaat een witte pagina krijgen. Ga opnieuw naar http://www.benl.ebay.be
, log uit en log dan weer in, en je kunt verkopen.

Er wel rekening mee houden dat, zolang uw feedbackscore lager dan 50 is, PayPal verplicht zal worden aangeboden in al uw aanbiedingen als één van de mogelijke betaalmethodes die kopers kunnen gebruiken.

Bericht 1 van 26
laatste antwoord
25 ANTWOORDEN 25

B.U.M.P.

Bericht 21 van 26
laatste antwoord

Up

Bericht 22 van 26
laatste antwoord

@huwitte: Ik heb een paypall account, zonder creditcard, is al wel gecontroleerd én er staat al geld op. Als ik echter uw raad opvolg door domiciliëring te kiezen, moet ik eerst een verkopersaccount aanmaken en terwijl ik dat doe vraagt ie weer om mijn credicard gegevens. Alles wat ik doe vraagt ie steeds weer om cc gegevens wat ik niet heb. Volgens mij kan je niet betalen verkopen op ebay zonder CC.
Bericht 23 van 26
laatste antwoord

Wat betalen met PayPal betreft zonder credit card. Als er voldoende saldo op de PayPal rekening staat zou betalen voor een aankoop geen probleem mogen zijn. In geval van betaling in buitenlandse valuta, rekening houden met de wisselkoers op het ogenblik dat men betaalt en de wisselkosten (een goede 2,5%).

Wat verkopen betreft zonder credit card. Nadat u de telefoonverificatie via een vaste telefoon hebt doorlopen zou u moeten kunnen verkopen, zoals in dit draadje beschreven. Nadat een aanbieding geplaatst is, is uw verkoperaccount aangemaakt en kan u uw maandelijkse facturen die zullen volgen bijvoorbeeld betalen met eenmalige overschrijvingen, of een domicilieringsopdracht geven om uw eBay kosten te betalen zou geen probleem mogen zijn. Tenzij er onlangs iets veranderd is, maar het paralleldraadje op de Belgische Franstalige prikborden maakt hier ook geen melding over.
http://forums-befr.ebay.be/thread.jspa?threadID=500025282&start=40

Bericht 24 van 26
laatste antwoord

Als ik op je link klik die je gans bovenaan hebt gezet en dan kies voor andere verificatiemethode en dan pak ik met de post (want heb geen vaste lijn). Als ik dan men adres invul en op verifiëren klik zegt ie "U moet het volgende corrigeren voordat u door kunt gaan" maar er is niets aangeduid wat gecorrigeerd moet worden en mijn adres is volledig ingevuld. Ik snap het ni zenne.
Bericht 25 van 26
laatste antwoord

Met die verificatiemethode per post zijn er nog problemen. Zie bericht #10 hierboven :-(. Misschien is de oplossing uit bericht #10 hierboven dan aangewezen.

Bericht 26 van 26
laatste antwoord