annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vero??

parts4nop
Community-lid
Mijn object was sinds gisteren verkocht (bose companion 2) en vandaag krijg ik een mail dat die hele advertentie (die al afgelopen was) volledig is gewist wegens inbreuk op foto's en gekopieerde tekst van andere leden.

Ik wist dus niet dat ik tekst niet mocht kopiëren van de website van de fabrikant (heb nu de VERO-test gedaan).
de klacht komt van "bose@ipowner.net"
WTF is dit voor een adres? Alleszinds niet van bose zelf want heb vandaag net bose zelf gebeld 😕

Dit is mijn 2de waarschuwing, eerst was oem-licentie die ik meteen zelf weer offline heb gehaald na 1minuut.
Waarom verwijdert ebay dit nog ook al heb ik het zelf al offline gehaald?

Wat zijn de sancties??
Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Vero??

parts4nop
Community-lid
ik heb net nog geprobeerd om mijn andere advertenties met gekopieerde tekst te wijzigen maar dat gaat niet meer omdat er al op geboden is. kan ik daar nu ook mee in de problemen komen? 😐
Bericht 2 van 15
laatste antwoord

Vero??

kan ik daar nu ook mee in de problemen komen?

Misschien wel, misschien niet. Als je geluk hebt worden de aanbiedingen niet gemeld en blijven ze staan.
Ik heb ook eens meegemaakt dat afgelopen aanbiedingen verwijderd werden, gelukkig had ik nog de e-mails na afloop van de veiling bewaard, daarin vond ik het e-mail adres van de kopers, zodat ik ze nog contacteren en toch nog nog mijn objecten verkopen ! (buiten eBay om ;-)

m.


m.
Bericht 3 van 15
laatste antwoord

Vero??

parts4nop
Community-lid
de andere aanbiedingen zijn niet van Bose maar zijn harde schijven.

ik had nog 2 andere objecten van Bose en die zijn niet gemeld.
Het emailadres blijkt onder spam te vallen als ik het intik in Google. blijkt dus géén Bose-adres te zijn...
Allemaal maar vreemd...
Bericht 4 van 15
laatste antwoord

Vero??

kozzmic6666
Community-lid
Nu moogt ge al geen text meer kopieren van fabrikant?
Bericht 5 van 15
laatste antwoord

Vero??

Moet daar dan niet bijstaan dat die tekst of afbeeldingen copywrighted zijn of zoiets? Is maar een vraag he, don't shoot me if i'm wrong ?:|
Bericht 6 van 15
laatste antwoord

Vero??

Op ebay USA krioelt het van de teksten die letterlijk overgenomen zijn van de fabrikantenwebsites...


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 7 van 15
laatste antwoord

Vero??

Ik zou daar toch mee opletten met het copiëren van foto's en ze zomaar plaatsen als je vooraf geen toestemming hebt van leveranciers hoor.

Enkele maanden geleden werden een 40-tal objecten van me verwijderd, so far no problem.
Tot ik een goeie week later een dikke envelop in mijn bus kreeg met prints van alle verwijderde objecten.
Enveloppeke kan rechtstreeks van de fabrikant met enkele begeleidende briefkes bij: ik diende per gebruikte foto 50 euro te betalen en kreeg er nog een extra "kostje" per foto bovenop.
Uiteindelijk bedroeg de rekening rond de 3500 euro!

Paniek ten huize "hetzijspoor" alom!

Na enkele telefoontjes naar Duitsland kon ik dit uiteindelijk "in der minne" regelen en betaalde ik uiteindelijk enkel de telefoontjes maar het bibber"geld" dat er aan vooraf ging was groot, dat kan ik je wel verzekeren!


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 15
laatste antwoord

Vero??

En het duurt maar een honderdste van een seconde om zelf een foto te maken ! :^O

m.


m.
Bericht 9 van 15
laatste antwoord

Vero??

parts4nop
Community-lid
snap het nog steeds niet.

Onlangs weer voorgehad. Zelfgemaakt foto's, niets tekst van de website van Bose ofzo.

Nu vraag ik me af, zou het ermee te maken hebben dat ik de merknaam gebruik zonder het "registered trademark" erbij te zetten??
Bericht 10 van 15
laatste antwoord