annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraag aan de kenners van het ebayreglement !

Mag men bvb een item te koop aanbieden en keuze laten aan de koper.

Bvb: Te koop handdoek (met een foto van een blauwe handdoek)

en dan erbij vermelden: Je kan de handdoek ook in blauw, wit, groen, geel, oranje krijgen. Geef duidelijk Uw keuze bij de bestelling.
Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Vraag: Patrick heeft stropdassen in allerlei soorten en maten. Hij wil graag één soort stropdas aanbieden en de winnende bieder vervolgens de keuze laten. Mag dat?
Nee!
Patrick moet iedere stropdas afzonderlijk aanbieden. Zo weet de koper zeker dat hij precies de stropdas krijgt waarop hij heeft geboden.

Als dat het probleem is, zou ik gewoon in mijn aanbieding vermelden dat XYZ de standaardmaat is, en er op expliciete aanvraag andere maten beschikbaar zijn. Op die manier weet de koper ook steeds exact welke maat hij/zij/het zal krijgen.
Bericht 11 van 15
laatste antwoord

reglementen zijn voor interpretaties vatbaar.....

bvb : te koop handdoek en dan vermelding type stof zonder kleurvermelding , zonder foto ,zonder maat .

Wanneer een je een koper hebt kan je deze wel extra mogelijke keuze geven "Ook mogen in aanbiedingen objecten of services op maat worden aangeboden die worden gemaakt of aangepast op basis van de wensen van de koper. Voor aangeboden opties mogen geen extra kosten in rekening worden gebracht. "
Bericht 12 van 15
laatste antwoord

Zelf al meegemaakt :t-shirt gekocht op ebay .NA mijn aankoop werd de kleur/vormgeving aangepast met mijn toestemming .Toch geen probleem ?(Een volledig possitieve transaktie).
PS :deze verkoop stond toen ook extra in de kijker bij zowel ebay /kopers en verkopers....
Bericht 13 van 15
laatste antwoord

PS ,ik ben wel alleen koper ....ik kan me dus alles permiteren]:)
Bericht 14 van 15
laatste antwoord

Kristien mag ook niet van kopers vragen contact met haar op te nemen om te weten welke kleuren er nog beschikbaar zijn en in welke aantallen.

Dat vind ik nu eens een belachelijke regel die een beetje contradictorisch werkt!

Ik meld er bij aan m'n kopers,om voor de zekerheid toch maar eens stocknavraag te doen als de maat ter bechikking is.

Dit omdat ik ook een winkel heb (in 't echt) en dus in die winkel een bepaald artikel van bepaalde maat kan verkocht zijn. Wat ik wel doe is zo snel mogelijk op de aanbieding zetten of een maat voorlopig niet in stock is maar soms heb je dit niet volledig in de hand.
Bericht 15 van 15
laatste antwoord