op 25-11-2011 16:14
hoi, nu zou ik toch weleens willen weten bij wie er het verkopen ook zo slecht loopt, ik verkoop de laatste twee weken bijna niets meer, zou het echt te maken hebben met de mensen die bang zijn voor wat er nog allemaal staat te gebeuren of wat??
Ik hoop dat het volgende maand toch terug een beetje los loopt, op deze manier moeten we weeral tegen de belastingen zeggen dat we dit jaar met verlies hebben gedraaid? Ik hoor ze weeral zagen, dan is het misschien de tijd om ermee te stoppen!
Graag enige reactie
ps en als je dan al iets verkoopt, moet je nog afwachten of er word betaald, maar liefts 5 op de 10 kopers dien ik tegen woordig aan te manen om hun gekochte objecten te betalen, als er dan 2 ook effectief betalen is het veel
miserie, miserie!!!!!!!!
op 07-02-2012 12:34
zit nu aan 217 aanbiedingen en we tellen op....
een dikke proficiat aan ebay...
D.
op 07-02-2012 13:25
Deze mens heeft bij ne chinees 1 eenheid gekocht,maar dat waren er 10.000!Die kunt ge moeilijk allemaal zelf opgebruiken!
En wie verstaat er nu ChineesB-)
Die valt wel onder ebay.fr EN de communicatie tussen een Nederlander en een Fransman zijn heel erg moeilijk !
op 07-02-2012 13:30
op 07-02-2012 14:36
Natuurlijk ,meer moet ge daar niet achter zoeken.
En het zijn daarenboven erg sexy exemplaren ,want zijn toch privé aanbiedingen.
De regelgeving tussen verschillende site's is altijd een feit geweest.
Bood vorig jaar 2 lege Hermès dozen aan.Werden onmiddellijk verwijderd ,want zou aanleiding geven tot verkopen van namaak met originele verpakking.Ik heb daar alle begrip voor.
Kreeg wel een verwittiging dat mijn account zou geschrapt worden als ik nog eens tegen de regels zondigde.
Nu staan op ALLE ebaysite's lege dozen en stofzakken ,die zonder problemen al jaren aangeboden worden.
Alleen op ebay.be,aangeboden door Belgen ,zie ik die nooit verschijnen.
op 07-02-2012 14:46
Zou het eigenlijk niet beter zijn om in te schrijven bij .com ebay en dan je goederen zogenaamd in belgie ook aan te bieden?
Blijkbaar kunnen .com .de .fr veel meer dan .be???
@siemenpoes
Zie mij al staan met zo'n doorschijnende screenprotector... da's pas sexy....whouhaa :^O da's beter dan het vijgenblad van Eva...
D.
-- Bewerkt door comp-shop om 7 Feb 2012 14:47 CETop 07-02-2012 16:49
Diegene die melding gedaan hebben van die overtreding hebben dit dan wellicht via ebay.be gedaan.
Misschien moet dat via ebay.com of mag men op.com meerdere aanbiedingen tergelijke tijd aanbieden?
Ik heb net eens gekeken en daar staat het ook vol.
Ze pikken zelfs elkaars foto's en concureren elkaar plat. Zo vond ik een verkoper met 24000 artikelen online en hij heeft verschillende identieke aanbiedingen maar doet een wijziging in de titel en 1 tot 5 dollarcent verschil.
Ondertussen tikt de klok en de aanbiedingen staan er nog steeds op!
Maar misschien wil Ebay ons onderwijzen en ons laten voelen dat het niet aan ons is om een ander met de vinger te wijzen. wie weet.
@ siemenspoes, ik heb 1 stofzak liggen van Delvaux en durf hem niet plaatsen omdat ik niet weet als het een echte is. Zal er eens mee naar Delvaux in 't stad gaan en vragen.
Moet er nog een foto van trekken.
-- Bewerkt door delamontcreationsoos.. om 7 Feb 2012 17:04 CETop 07-02-2012 17:04
Ik heb even naar onze vrienden in de states gebeld...jaja...
en het antwoord is simpel.... "de policy over duplicate items gaat alleen op indien het gaat over fixed price....en niet over auction types"...
Toen ik vroeg of je dus 50X hetzelfde kon opgeven.... moest men het antwoord schuldig blijven, want ze wisten het niet...i'm sorry but i have nothing about this issue in my database.... please contact us via email about this..."
dus heeft onze vriend hier een gat in de markt gevonden... en ikke ook...ik ben vanaf morgen een US seller...
op 07-02-2012 17:06
Maar daarmee heb ik nog steeds geen antwoord van ebay waarom mijn ene broek er af gehaald werd en andere flagrante overtredingen blijven staan.
Enfin, ik blijf ze ambeteren. Ik hou jullie op de hoogte want we beginnen te "zagen" zou beter een beetje werken. ,-)
op 07-02-2012 17:09
zegt genoeg
http://pages.ebay.com/help/policies/search-manipulation.html
op 07-02-2012 18:30
Ik heb even aan onze gast gevraagd hoeveel 250 stuks kosten en kreeg dit antwoord...
Beste comp-shop,
bonsoir, je suis désolé mais je n'envoie pas de si gros colis. 50 screens maximum
cordialement
- stxxxxxxx