op 25-11-2012 12:26
Het gebeurt regelmatig dat het "verzendadres koper" dat je via eBay krijgt , verschilt van het "shipping adress" dat je via Paypal krijgt.
Dan moet je kontakt opnemen met de koper om te weten naar waar je het nu moet sturen. Maar wat als die koper niet antwoordt ? Want als je te lang wacht met opsturen loop je weer kans op een negatieve waardering ...
op 25-11-2012 12:48
Wij zien ook bij ons dat we meer en meer problemen krijgen met de adressen.
Halve adressen, ontbreken van huisnummers, verkeerde of oude adressen, zodat je soms 2x het object dient te verzenden.
als je dan inderdaad moet wachten totdat de koper wel ééns reageert dan krijg je een negatieve feedback of een zeer slechte beoordeling op verzending, meestal op de koop toe ook één voor communicatie.
Gemiddeld hebben wij bij 1 op 40 een probleem met verzending wegens niet correcte adresgegevens.
op 25-11-2012 19:38
op 26-11-2012 12:06
Als er een adres staat dan denk je toch dat dit correct is, maar wij hebben meer en meer te maken met oude en/of fake adressen, dan krijg je achteraf een mailtje dat het adres niet juist is waar je het naartoe hebt gezonden en dat je in het vervolg het juiste adres moet gebruiken, wat ze dan op dat moment opgeven. We hadden dit laatste en de reden die de koper opgaf was dat hij zijn correcte adres niet op internet wou zetten:-(