op 10-04-2012 23:38
sedert in ander horizonten ontdekt heb vergelijk ik zo'n beetje de voor en nadelen van de verschillende sites.
Op Delcampe heb ik momenteel een zilveren herdenkingskruis van de javaanse oorlog lopen.
De reden ik deze niet op Ebay wou plaatsen had twee redenen. 1 Ik wou 1 maand lang laten bieden om zo toch een maximum aan kopers te trekken. Een 2de reden was dat ik zelf wil kunnen bepalen met hoeveel het bod omhoog gaat.
Zo ben ik bvb aan 250 dollar gestart en ik wil dat er per 25 euro naar boven geboden word. Ik denk daar als verkoper het recht toe te hebben.
Helaas vind ik dat een handicap dat je dit op Ebay niet kunt instellen.
10 dagen vind ik voor bepaalde artikelen te kort.
Heeft iemand ervaring met andere Ebaysites waar er langer kan geboden worden of waar je ook zelf je bodbedrag kan bepalen?
Op Ebay.be kan het in elk geval niet.
op 10-04-2012 23:39
(ik wil m'n typfouten verbeteren maar dit kan blijkbaar niet meer !!!) dus sorry voor de foutjes hier en daar. vroeger kon je dit aanpassen, raar.
op 11-04-2012 19:09
(ik wil m'n typfouten verbeteren maar dit kan blijkbaar niet meer !!!) dus sorry voor de foutjes hier en daar. vroeger kon je dit aanpassen, raar.
Daar had ik een paar dagen geleden al een draadje over opgestart, maar niemand heeft tot nu gereageerd...
Wat de rest betreft, idd... je kan hier ook niks gratis aanbieden wat bij sommige andere kooppsite's wel kan, bij sommige koopsite's kan je ook bieden vanaf 0€, kan je een bod plaatsen onder de vraagprijs en blijft je aanbieding zowat drie maanden staan! uiteraard hebben die ook "opties" die je moet betalen, maar als je vergelijkt met Ebay???