annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ad commerce

Vandaag werd ik gecontacteerd (In het frans) door een dame die mij het nieuwste snufje van ebay 'adcommerce' wou aanpraten.
Als ik het goed begreep gaat het om banners die je kan plaatsen op ebay, om je winkel te promoten.
je zou betalen per keer dat je banner wordt aangeklikt.

Ik verzocht naar de website en die kreeg ik
'www.adcommerce.be
Eerst en vooral bestaat deze website niet in het Nederlands, en bovendien vind ik nergens tarieven terug.
Je moet je blijkbaar eerst aansluiten alvorens je dat te weten komt.
Iemand ervaring met adcommerce?
Bedankt alvast
Myriam
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

ad commerce

In ieder geval zit hier, als ik dat zo lees, een gigantisch reukje aan. Geen vermelding van tarieven, enkel zls je je aansluit, is volgens mij al onwettelijk.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

ad commerce

Ik kreeg dit telefoontje ook al enkele dagen geleden (dinsdagnamiddag).
Ik heb navraag gedaan bij ebay en het is wel degelijk een nieuwe campagne die ebay start, doch deze is tot op heden blijkbaar enkel beschikbaar voor het franstalige landsgedeelte.
Vandaar de franstalige dame die me enkele minuten later zou laten terugbellen door iemand nederlandstalig maar tot op heden hoorde ik niks meer, gewoon omdat het blijkt dat dit niet beschikbaar is voor nederlandstalige zijde van ebay.be

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

ad commerce

Dank voor de reactie!
Maar ik vertrouw het toch niet helemaal 🙂
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

ad commerce

Ik ben daarvoor vorige week al gecontacteerd.
Ik heb toen samen met die franse (het is de klantendienst van ebay.fr) die zich daarmee bezig houdt) mijn account in werking gesteld.

De kosten kunnen nergens vermeld worden daar je die ZELF MOET instellen. Alleen jijzelf bepaalt je maandelijks/dagelijks opsoupeerbedrag en het bedrag dat je wilt besteden per "klik". Het systeem is net hetzelfde als met de google adwords.

In heel België krijgen maar 300 verkopers deze primeur. Plus -voor wie zich direct inschreef- een bonus van 50 euro die je tijdens de maand oktober mag opgebruiken.

Je kan ten allen tijden je account opzeggen, stilleggen voor een bepaalde periode, of je "pay-per-click" bedrag wijzigen.

Tevens kan je grafieken raadplegen waarop heel netjes vermeld staat wat en hoeveel er per dag vebruikt wordt.

Photobucket
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

ad commerce

ik heb adcommerce reeds een aantal maanden uitgeprobeerd (op ebay.fr)
Dit werkte vrij goed maar is ook redelijk duur (vergelijkbaar met google adwords)

Met de nieuwe structuur waarin winkelobjecten ook bovenaan getoond worden lijkt het mij nuttiger om featured aan te maken ipv die adcommerce advertenties
Bericht 6 van 6
laatste antwoord