annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

beschrijving object wordt dooreen gegooid

Ik maak een mooi gestructureerde, overzichtelijke beschrijving voor mijn objecten, maar eens de aanbieding is doorgestuurd, staat de beschrijving er helemaal door elkaar gehaald op. Wat doe ik verkeerd ?
Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

er staat een heleboel rommel in de html code 😉

FONT face=Arial size=2>LUISTERFRAGMENT : 

verwijder alles na LUISTERFRAGMENT : "nbsp;" tot aan < A zoals hierboven,

dan werkt het goed.
...
Bericht 2 van 10
laatste antwoord

object herzien en aanpassen zoals hieronder :

zowie
Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Jamaar zowie, dat is geen rommel, dat is het luisterfragment dat ik in mijn aanbiedingen meegeef. Dat is een essentieel onderdeel van mijn aanbieding.
Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Wat ik bedoel is dat ik bij het opmaken van de aanbieding alle gegevens netjes in eenbpaalde volgorde neerzet : artiest - a-kant met luisterfragment - b-kant - label - staat van het plaatje -'bekijk mijn andere...'. Eenmaal mijn aanbieding doorgestuurd staat het er soms net zo, maar andere keren is de volgorde en de plaats van de gegevens veranderd. Dan staat er bev. 'luisterfragment'naast de titel van het nummer op de A-kant, maar de link naar het fragment staat ergens helemaal anders, ergens aan de rechterkant ???
Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Ik heb de aanbieding van Singerman aangepast zoals in posting #2 en dan werkt het wel.

Met rommel bedoel ik alle html codes die staan vóór de link, daar staan (stonden) oa nutteloze codes voor tabellen.

Herzie de aanbiedingen die verkeerd weergegeven worden en pas de html codes aan, dan is het opgelost.
zowie
Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Ik heb het eens geprobeerd met de aanbieding van Kerscher-Spilka, en inderdaad staat alles nu netjes langs de linkerkant, maar nog niet helemaal in de juiste volgorde. Daar kan ik echter mee leven.
Bedankt zowie, maar hoe kan ik nu voorkomen dat in het vervolg dit weer gebeurt, want dan is het telkens wel 2 keer werk om alles weer te veranderen. Moet ik op voorhand iets veranderen aan mijn instellingen ? En hoe doe ik dat dan ?
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Zoals je wellicht al begrijpt, heb ik helemaal geen kaas gegeten van dat HTML-systeem, ik kijk daar eigenlijk nooit naar, ik gebruik gewoon de 'standaard' methode om mijn beschrijving te maken.
Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Hallo, denk dat ik ergens verkeerd gedrukt heb want nu kan ik bij mijn aanbiedingen geen opties zoals kleur of tekstvorm of lettergrootte meer zien.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit weer kan herstellen want vind de beschrijving maar saai zo alles in een lijn achter elkaar.
Zelfs de entertoets doet het niet als ik mijn beschrijving intyp.:-(
Beetje hulp graag, dank u
Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Lettertype en lettergrootte aanpassen doe je met de font-family en font-size CSS attributes:

Dit is tekst in Arial, 12 punten, vet en in zwart

Om lijnen in te voegen gebruik je line breaks: < br /> Eén < br /> zorgt ervoor dat de rest op de volgende lijn komt, met 2 na elkaar maak je een witregel. Dit is echter geen vervanging voor paragrafen, die je met < p > opmaakt.

Als je verschillende items wilt opsommen, kan je gebruik maken van de < ol > tag in combinatie met de < li > tag om elementen te definiëren. Dat ziet er zo uit:

1. Dit is een eerste item
  2. En dit is een tweede item

Bericht 10 van 10
laatste antwoord