annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eBay.be-wijzigingen 09/09/09: stel je vragen hier

Vandaag kondigde ebay.be een grondige wijziging aan waardoor de site meer gelijklopend zal zijn met ons omringende landen

Groot nieuws voor verkopers

Aangezien dit ongetwijfeld vele vragen zal oproepen, lijkt het me leuk deze gegroepeerd te houden, samen met de antwoorden.
Vandaar dit nieuwe draadje.

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 1 van 104
laatste antwoord
103 ANTWOORDEN 103

O ironie, is het net toeval dat ik daarnet (net als jullie waarschijnlijk) een nieuwsbrief ontvang die dit thema nog eens extra belicht?

Bericht 91 van 104
laatste antwoord

Hier geen nieuwsbrief ?
En ik heb onmiddellijk na de e-mail van 17 augustus mijn winkel afgeschaft, veel te duur om maar af en toe iets te koop te zetten, ik verkoop enkel nog met veilingen.

m.

m.
Bericht 92 van 104
laatste antwoord

een mailtje en ik stuur hem door mikmak ;-)

Bericht 93 van 104
laatste antwoord

Hallo
hoe komt het eigenlijk dat ik me de laatste tijd zoveel keer moet inloggen.
vroeger was dat 1 x per dag en nu telkens weer.
Onderaan mijn pc staat op het logo ebay , u bent niet ingelogd tewijl ik dat wel doe.
En bij het opzetten van items kan ik op object herzien , soms geen herziening doen omdat ik me soms 3 x moet inloggen vooraleer ik door kan gaan.

Ligt het aan mij of is het de site zelf .

anders geen probemen , maar ik heb het gevoel hoe langer ik op ebay zit , hoe moeilijker het is .
Ik had in de beginperiode nooit zoveel ergernisjes als nu de laatste tijd.
Maar verder is alles ok 't zal wel weer mijn onkunde zijn zeker.
Voor dat inloggen hag ik toch graag een reaktie gehad.
Goedeavond
Marina
Bericht 94 van 104
laatste antwoord

Hoi,
ik heb hetzelfde probleem. 5 tot 6 maal proberen eer ik op mijn account geraak.:_|
Bericht 95 van 104
laatste antwoord

Heb ook zaken gedaan met USA, daar kan je per opbod verkoper maar daarbij stelt de verkoper een onzichtbaar minimum bod.

Dus je opent de bieding met 1,99 euro, dan komt er te staan je bent de hoogste bieder,maar je voldoet nog niet aan de minimum prijs van de verkoper.
Bericht 96 van 104
laatste antwoord

Tot 200 $ kost dit je wel 2 € hé? Boven de 200€ is de kostprijs 1% van de ingestelde miniumprijs.

Als je artikel dan de minimumprijs niet haalt en alzo niet verkocht wordt, dan is je aanbieding wel een vrij dure aangelegenheid hé?

Bericht 97 van 104
laatste antwoord

het komt erop aan,om de grootverdieners later aan de belastingen over te geven,en verplichting paypal,wij zijn samenwonend,en ze aanvaarden niet,dat de ène voor de andere ebaykosten betaalt met paypal ,dus overschrijving met direktnetbanking,we zijn toch niet verplicht om 2 kaarten te hebben.wat betreft foto's,staan er dubbel bij mij ook op,heb ze moeten verwijderen,en een winkel openen ik vertik het.veel klachten,en die weg zullen gaan.
Bericht 98 van 104
laatste antwoord

.

-- Bewerkt door mantassie om 21 May 2011 19:22 CEST
Bericht 99 van 104
laatste antwoord

Ik plaatste daarnet 6 artikelen, veiling en nu kopen prijs, één foto, galerijafbeelding. Voor die eerste foto wordt mij 0,75 euro aangerekend. Bij de eBay kosten staat duidelijk vermeld dat de eerste foto gratis is.... begrijp ik het niet goed?

Bericht 100 van 104
laatste antwoord

Productnaam invoeren