annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eBay.be-wijzigingen 09/09/09: stel je vragen hier

Vandaag kondigde ebay.be een grondige wijziging aan waardoor de site meer gelijklopend zal zijn met ons omringende landen

Groot nieuws voor verkopers

Aangezien dit ongetwijfeld vele vragen zal oproepen, lijkt het me leuk deze gegroepeerd te houden, samen met de antwoorden.
Vandaar dit nieuwe draadje.

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 1 van 104
laatste antwoord
103 ANTWOORDEN 103

in welke 'omringende' landen loopt deze regeling al ?

Bericht 2 van 104
laatste antwoord

Duitsland en Frankrijk hebben het systeem al een tijdje alleen is het daar iets duurder

Bericht 3 van 104
laatste antwoord

Het systeem wordt ook in Duitsland en Frankrijk binnenkort ingevoerd, doch is er al een ebay-site waar deze nieuwe regeling al effectief draait ?

Bericht 4 van 104
laatste antwoord

Blijft aanbiedingen PLANNEN gratis voor zakelijke verkopers of wordt dit terug betalend ?

Bericht 5 van 104
laatste antwoord

is er al een ebay-site waar deze nieuwe regeling al effectief draait ?

Nadat eBay.it er mee startte en dit als pilootproject diende is het systeem vorig jaar ingevoerd op eBay.com, eBay UK en eBay.de.

Bericht 6 van 104
laatste antwoord

Mijn vorig bericht heeft betrekking op de winkelhervorming en de nieuwe vaste prijs aanbiedingen.

Bericht 7 van 104
laatste antwoord

1 ding vind ik wel spijtig : als buitenlander kan je niet genieten van de voordelige aanbiedingskosten op de ebay-sites die al hervormd zijn.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 8 van 104
laatste antwoord

op zich ben ik niet tegen de aanpassingen, de verkoopcommisie die zal doorgerekend worden is lager dan wat ik momenteel aan aanbiedingskosten betaal.

Alleen is de grote vraag waar je terecht komt in de rankings, je wordt zo goed als verplicht om "gratis" te verzenden want als een concurrent dat doet ga je zo goed als zeker een paar plaatsen omlaag...
ik volg regelmatig de forums op .uk en daar zijn er verkopers die een enorme boost zien in hun verkoop en dan weer anderen die hun zaakje kunnen sluiten.

We wachten af
Bericht 9 van 104
laatste antwoord

Ik heb daarnet telefoon gehad van mijn account-manager.

Effe enkele zaken verduidelijkt gehad.

Je kan als buitenlander wel genieten van de goeikope plaatsingskosten op een andere eBaysite, op voorwaarde dat je in dat land een winkel opent. Vermits je maar per account 1 winkel kan openen, ben je dus al verplicht om met meerdere accounts te gaan werken.

Over het plannen van aanbiedingen voor zakelijke verkopers wist hij ook niets, dat moet dus getest worden de eerste dag.:_|

Op mijn vraag wanneer TL zou geupdated worden kreeg ik het antwoord : pas op 9 september. We zouden dus zelf niets aan onze aanbiedingen moeten veranderen, dit zou allemaal automatisch gebeuren.

Kben ne keer benieuwd...

Photobucket
Bericht 10 van 104
laatste antwoord