annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eBay.be-wijzigingen 09/09/09: stel je vragen hier

Vandaag kondigde ebay.be een grondige wijziging aan waardoor de site meer gelijklopend zal zijn met ons omringende landen

Groot nieuws voor verkopers

Aangezien dit ongetwijfeld vele vragen zal oproepen, lijkt het me leuk deze gegroepeerd te houden, samen met de antwoorden.
Vandaar dit nieuwe draadje.

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 1 van 104
laatste antwoord
103 ANTWOORDEN 103

De kosten voor een ebay-winkel zijn dan ook heel erg verschillend per land hé?
Als je van de goedkoopste tarieven wil gebruik maken in Duitsland, moet je bvb al 299,95 euro betalen.
Stel dat wij met onze belgische winkelprijs daar van identieke tarieven zouden kunnen genieten, dan waren er niet veel Duitse winkels meer hé?

Bericht 11 van 104
laatste antwoord

Over het plannen van aanbiedingen voor zakelijke verkopers wist hij ook niets, dat moet dus getest worden de eerste dag

Allez, het zal er dus waarschijnlijk op neer komen dat we alles moeten gaan testen om te zien wat wel en niet kan, wat ons wel iets gaat kosten en wat niet...

Bericht 12 van 104
laatste antwoord

Weerom een staaltje van de typische klantvriendelijkheid van ebay...'zoek het zelf maar uit'...

Bericht 13 van 104
laatste antwoord

Okee, ik ga mijn winkel sluiten, die gebruik ik toch maar zelden.

m.

m.
Bericht 14 van 104
laatste antwoord

Heb enige tijd niks op ebay aangeboden en merk nu dat lay-out gewijzigd is.
Tof maar ik heb nu het probleem dat mijn aanbiedingen 2x verschijnen terwijl ik natuurlijk maar 1 object te koop heb...
Hoe kan ik het 2e object verwijderen, ik vind dat niet terug in die nieuwe lay-out.
Hellup en bedankt alvast voor snelle reaktie.
Bericht 15 van 104
laatste antwoord

Geen acht slaan op mijn vorige bericht aub
Heb het al gevonden:
Vanwege nieuwe lay-out is blijkbaar schermgrootte (of hoe noem je dat) ook gewijzigd waardoor de helft van de info gewoon niet op mijn scherm komt en ik dus verder moet scrollen...

Blijft natuurlijk het probleem dat mijn aanbiedingen 2x verschijnen terwijl ik slechts 1x op de 'aanbieden' toets klik (en gewoon wacht tot aanbieding geupload is)
Bericht 16 van 104
laatste antwoord

Ik zit toch niet met een aantal vragen.
Neem nu dat ik een product x verkoop met mijn basiswinkel en wil dit 20 keer verkopen moet ik dan gewoon éénmalig €0.15 betalen? Al die extra kan je niet meer nemen zoals galerij, vet, etc. ?
Voor het berekenen van je verkoopscommisie moet je dan nog een euro aftrekken van het bedrag als het minder kost als €50 aangezien de kosten maar beginnen te tellen vanaf €1?
Bericht 17 van 104
laatste antwoord

Hoi, de plaatsingskosten zijn afhankelijk van de objecten die je aanbiedt. Ik zie één aanbod van jou dat blijkbaar onder "Media" valt en dus zal vallen onder het tarief van 0.10 euro bij een basiswinkel, ongeacht het aantal aanbiedingen.

Grote vraag is echter als je 20 identieke nieuwe artikelen als particulier gaat aanbieden, of je je niet op glad ijs gaat beheven, zeker in een branche waar er toch vrij veel concurrentie is...

De extra's zoals galerij, vet, etc:
http://pages.benl.ebay.be/sell/sellerupdate/legal.html#a2

Verkoopscommissie: te berekenen op de verkoopsprijs, dus geen -1 euro

Bericht 18 van 104
laatste antwoord

Hoi
Ik heb zonet een winkel geopend.
Ik probeer al mijn artikelen in de juiste rubrieken te krijgen maar telkesn krijg ik de melding
'voer de juiste gegevens in in de gemarkeerde velden - kader'
Er is echter niets gemarkeerd en alle gegevens kloppen.
HELP 🙂
Myriam
Bericht 19 van 104
laatste antwoord

tja, dit is voor een buitenstaander wel moeilijk te bekijken als we niet voor jouw scherm zitten hé?
Er zal waarschijnlijk wel ergens een leeg blok zijn maar welk hé?

Bericht 20 van 104
laatste antwoord