annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay slaat weer eens een keertje tilt ...

Dit kreeg ik zonet ( jawel, 10 dec 2012 ) toegemaild :


 


U hebt misschien gemerkt dat uw eBay-verkoopkosten niet werden gedebiteerd van uw PayPal-rekening zoals dat voorzien was op 15 juli. Een technisch probleem met PayPal heeft ervoor gezorgd dat de betalingen van eBay-verkoopkosten werden afgewezen.

U hoeft geen actie te ondernemen. We zullen de betalingen in kwestie opnieuw verwerken en uw verkoopkosten debiteren op 25 juli. De opgelopen vertraging van de betaling zal geen enkele negatieve invloed hebben op uw eBay-account.

U mag dit bericht negeren als u reeds een eenmalige betaling hebt uitgevoerd om deze kosten te dekken. In dat geval zullen we uw automatische betaling van deze maand stopzetten zodat u niet twee keer betaalt.

We verontschuldigen ons voor het ongemak en doen ons best om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

Met vriendelijke groet,

Het eBay-team


 


En dit kreeg ik op een in ebay.be.fr geregistreerde account :


 


Nous aimerions vous informer de nos efforts pour régler un problème technique qui a pu réduire la visibilité de certaines de vos annonces auprès des visiteurs du site.

Ce problème technique est désormais réglé. Toujours soucieux de satisfaire nos vendeurs, nous avons décidé de vous rembourser les frais d’insertion des annonces qui ont pu être affectées.

Nous souhaitons également vous offrir une compensation supplémentaire, sous la forme d’un avoir. Le montant de cet avoir sera égal au total des frais d’insertion remboursé pour les annonces affectées par le problème technique, comme mentionné ci-dessus. Si par exemple 10 € de frais d’insertion vous sont remboursés, vous recevrez 10 € en plus. Cet avoir apparaitra dans votre prochaine facture.

Nous vous prions de nous excuser pour ces désagréments et nous vous remercions de votre fidélité.

A bientôt,
L’équipe eBay


 


🙂




Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

ebay slaat weer eens een keertje tilt ...

Ik kwam hier net eens kijken of ik de enige "gelukkige" was die deze mail kreeg maar nee dus...


 


Titel van deze mail luist trouwens: "Probleem op de site beïnvloedt zichtbaarheid van sommige aanbiedingen"




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

ebay slaat weer eens een keertje tilt ...

Mijn verkeersrapporten slaan helemaal tilt. Als ik die zou moeten geloven zou ik nu meer dan 5 keer zo veel pageviews hebben  als voordien.


 


Mijn verkoopsmanager pro die werkt ook al niet meer hoe die moet. Als ik op "Mijn Ebay" klik krijg ik het normale overzicht. Ik moet echt via Account > Abonnementen op Verkoopsmanager Pro gaan klikken om deze te activeren. Momenteel heb ik dit probleem omzeild door deze link in mijn werkbalk Favorieten te zetten.


 


Misschien kan ik het oplossen door eerst dit abonnement op te zeggen om me dan opnieuw te abboneren, maar dan ben wel alle geautomatiseerde berichten kwijt...


 


 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord