annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

een tariefverhoging vanaf januari 2010?

Als eBay vanaf 1 januari de BTW aanrekent aan hun klanten volgens het tarief van het land van die klant, gaan er dan verschillende tariferingen bestaan voor elk land? Dus geen BTW meer aan Luxemburgs tarief. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

e-user, waar haal je die info dat ebay de BTW gaat aanrekenen naargelang het land waar de gebruiker gevestigd is?

Ik stel me dan al meteen de vraag hoe ze dat kunnen? Zij kunnen toch slechts het BTW-tarief aanrekenen van het land waar ze zelf gevestigd zijn en bij mijn weten is hun Europese hoofdzetel Zwitserland?

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

e-user.
Wat kan jou dat nou toch schelen joh. Je bent toch geen verkoper, daar heb jij toch geen last van?

En als dat inderdaad het geval zou zijn heb je toch weer fijn een reden om wekenlang hier in 't koeterwaals te gaan mekkeren. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

"Anneke" jij bent toch een extreem indriest individuutje. -----

-----

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Ja, ik ben inderdaad nogal driest. :^O

Weer zo'n blunderende koeterwaalse taalfout.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Maar daarmee heb ik nog steeds geen zinvol antwoord van e-user é? :_|

@ e-user: wel liefst in begrijpbare taal aub, ik ben maar een simpele gegradueerde, universitair niveau is aan mij niet besteed :O

Bericht 6 van 6
laatste antwoord