annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geldig tot geannuleerd?

hallo

ik nog maar es met een vraagje 🙂

ik zie in mijn verkoopsmanager dat er aanbiedingen (kunnen) zijn onder de noemer geldig tot geannuleerd

bestaat dit of is dit iets van vroeger waar ze van afgestapt zijN?

in mijn branche zou dit heel handig zijn omdat ik dan zo een mooie stock kan opbouwen en ik mijn klanten de kans zou kunnen geven om onderdelen per 1 of per x te kunnen kopen

vond het ook niet terug bij turbolister dus vroeg ik me het af 🙂

alvast bedankt voor uw antwoord(en)

prettig weekend gewenst

cindy

Bericht 1 van 20
laatste antwoord
19 ANTWOORDEN 19

geldig tot geannuleerd?

Dit is enkel bij aanbiedingen met vaste prijs en is wel degelijk via Turbo Lister te plannen.

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 20
laatste antwoord

geldig tot geannuleerd?

Kijk ook eens naar je verzendkosten aub. Die kloppen volgens mij langs geen kanten...

Je gebruikt de tarieven voor genormaliseerde zendingen. Hiervoor mag je formaat van de envelop maximaal 125x235mm zijn maar mag de envelop ook slechts 5mm (of een halve cm) dik zijn. Ik heb geen zin om zelf blokjs te gaan afmeten op hun dikte maar vrees dat dit niet OK is voor sommige (of alle) aanbiedingen.

En mocht het dan wel zo zijn dat ze genormaliseerd kunnen, dan bekijk je toch best eens alle aanbiedingen waarbij je in je lijst ziet dat er 1,09 euro staat voor de verzending voor België. Dit is in tegenspraak met je verzendkosten die je in je tekst schrijft: België = 0,75 euro.

Idemdito voor dezelfde aanbiedingen verzonden naar EU: daar heb je ingegeven 1,29 voor EU maar in de beschrijving staat er 1,09

Om verder te gaan met bedenkingen (beschouw het aub niet negatief maar raad van een ervaren gebruiker van ebay): stel dat ik een Australiër ben en ik koop bij jou AA011 voor 1,11. Ik wil dat je dit als pakket verzend omdat ik denk dat dit traceerbaar is (wat het niet is, want je aangegeven prijzen zijn Kiloposttarieven, maar goed). Dan kost jou deze zending aan Paypalkosten  alleen al 0,81 euro. Tel daar je winkelkosten en je ebay-kosten bij en dan vrees ik dat je zal moeten opleggen om je aanbiedingen verkocht te krijgen...

Bericht 3 van 20
laatste antwoord

geldig tot geannuleerd?

Ik heb het eens berekend indien je maandelijks 100 aanbiedingen zou verkocht krijgen met een basiswinkel meegerekend...

Dan heb je volgende extra kosten te verrekenen:

- Basiswinkel: 9.95/100 = 0,10 euro kosten

- Aanbiedingskosten = 0,15 euro kosten

- Verkoopskosten: 1,11x6,5% = 0,07 euro kosten

Totaal: 0,32 euro...

Tel daar de Paypalkosten bij uit de vorige posting en dan kom je op 1,13 euro uit...

Verlies aldus van 0,02 euro maar dan moet je wel maandelijks zeker 100 verkochte aanbiedingen hebben hé?

Bericht 4 van 20
laatste antwoord

geldig tot geannuleerd?

@zijspoor

dus zou het het beste zijn dat ik mijn prijzen voor verzending baseer op de niet genormaliseerde tarieven?

krijg je dan niet het effect dat de klanten gaan bang worden om iets te kopen?

ik zet in mijn aanbiedingen altijd het gewicht van mijn loten + heb een chart met prijzen per gewichtsklasse en bestemming

of zijn dat dingen waar een verkoper totaal niet op let??

je raadgevingen bezie ik zeker niet als negatief,ik ben blij dat er iemand van op een 'zijspoor' 🙂 toch even de moeite neemt om een nieuwe verkoper een beetje in de goede richting te duwen dus bedankt!

ik zal de raadgevingen opvolgen

mvg

cindy

Bericht 5 van 20
laatste antwoord

geldig tot geannuleerd?

ik zal je winkel es doorgeven aan mijn vader hij (en ik ook trouwens) bouwt al 51 jaar en heeft al 400 modellen gemaakt,dus kan ie mss bij jou terecht voor zijn verf en zo je hebt een goede prijs!!

cindy

Bericht 6 van 20
laatste antwoord

geldig tot geannuleerd?

Die chart is goed maar dan moet je wel nog de ingegeven verzendkosten aanpassen aan die chart hé?

Wat de niet-genormaliseerde prijzen betreft: als je zelf niet wil opleggen, dan heb je geen andere keuze hé?

Voor de internationales is dit zeker belangrijk daar de prijs wel veel hoger ligt hé? Tenzij je zelf wil opleggen om je blokjes verkocht te krijgen natuurlijk (maar ik ga er vanuit dat dit niet het geval is)

Een eenvoudig rekensommetje... je biedt aan aan 1,11 euro + 1,29 verzendkost = 2,40 euro.

Als die dan niet-genormaliseerd verzonden moeten worden, dan kost dit jou 2,97 aan verzending... zonder ebay- en Paypalkosten...

M.a.w. = hier alleen al kom je aan 0,57 euro verlies!

Je zegt ook steeds het gewicht aan te geven in de beschrijving maar diegene die ik opendeed, daar stond steeds XXgram...

Bericht 7 van 20
laatste antwoord

geldig tot geannuleerd?

lol XX gram? da moet ik toch es controleren dan....raar hoor

Bericht 8 van 20
laatste antwoord

geldig tot geannuleerd?

Met die verzendingskosten zou ik het zo oplossen:

Maak een vaste nota die onderaan elke aanbieding verschijnt met de geldende posttarieven naargelang gewicht/afmetingen en zet bij de aanbiedingen de prijs van een pakket tot 2kg, zet ook de vermelding dat voor zendingen naar het buitenland de tarieven op aanvraag zijn... bekijk eens rustig de aanbiedingen van andere zakelijke verkopers, bij veel van hen vind je dat terug, dan begrijp je meteen wat ik precies bedoel.

Bericht 9 van 20
laatste antwoord

geldig tot geannuleerd?

Oeps.... te snel geweest, had beter eerst eens naar je aanbiedingen gekeken, wat ik bedoel staat er al X-(

Bericht 10 van 20
laatste antwoord