annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kan ik mijn zakelijke gegvens verbergen, voel me toch niet zo veilig, lees

hallo, is mijn eerste post hier.
ik heb me een zakelijk account gestart met alles erop en eraan , btw nr,.....

Reeds na enkele dagen stond hier iemand na 22u op de stoep met de vraag of hij mijn object niet rechstreeks kon kopen. Ik schrok me een bult, bleek dat ie gewoon het adres onderaan de aanbieding had gevonden.Het was notabene mijn tweede aanbieding !!

Nu is mijn vraag , kan ik die gegevens verbergen , of dat alleen de winnende bieder die ziet verschijnen ofzo.

Niet dat ik een winkel of opslagplaats met goederen heb , alleen wil ik nu en dan wat spulletjes verkopen op een eerlijke manier.
Het kan toch niet dat je powersellers ziet die duizenden feedback scores hebben en waarschijnlijk onder particuliere vlag varen, daar je hun gegevens niet ziet , terwijl ik het op een eerlijke manier wil spelen, maar me toch nog veilig in mijn huisje wil voelen.
Privacy , you know.

En moet ik echt als btw plichtige een zkleijk account hebben als ik slechts nu en dan iets wil te koop zetten.
Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

Neem gewoon een postbus als adres !

Dat is ook een prima oplossing! :-)

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 11 van 16
laatste antwoord

Ja, idd bij mij lukt het prima, omdat ik een winkel heb, het telefoonnummer is ook dat van de winkel, dus kunnen die eBayers me alleen maar tijdens de openingsuren lastig vallen, en ik ben heel kordaat, er wordt niet verkocht voor het einde van de veiling !!!
Het gebeurt trouwens heel weinig dat zo een eBayer telefoneert en nog nooit iemand die ongewenst langs kwam !

m.

m.
Bericht 12 van 16
laatste antwoord

Het gebeurt trouwens heel weinig dat zo een eBayer telefoneert en nog nooit iemand die ongewenst langs kwam !

Ik had er wel eens zo eentje uit Nederland... was op doortocht naar de belgische Kust.
Hij ging buiten met een aankoop van 400 euro.
Zo mogen ze gerust nog eens komen kijken hoor.

Groeten,
Frits

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 13 van 16
laatste antwoord

Ik had er wel eens zo eentje uit Nederland

Ja, dat is natuurlijk een ander geval.
Ik heb hier alleen maar van doen met Belgen. :^O :^O :^O

Bericht 14 van 16
laatste antwoord

Ik krijg regelmatig voorstellen om af te halen voor de afloop van de veiling ,dat doe ik dus niet.Ik zet wel de aanbieding om in "NU KOPEN" aan de aangepaste prijs,wat de meeste dan ook doen.Onverwachte bezoekers staan aan magazijn voor gesloten deur.1 maal was ik aan't lossen er kwam er een POOL zien,heeft voor circa 1500 euro meegenomen(meubelen die niet op EBAY stonden)Dat mag meer gebeuren,maar ben zelden op het juiste moment aan magazijn.Heb daar een soort van bewaking doordat men de drankencentrale moet paseren.
Bericht 15 van 16
laatste antwoord

Van mij mag iedereen alles komen ophalen hoor. Geen probleem. Vaak is het nog erg gezellig ook.
Maar ik wil niet dat al mijn gegevens "zomaar" voor iedereen te zien zijn, ook voor mensen die niet veel goeds in de zin hebben.
Die gegevens zijn tenslotte alleen maar belangrijk voor echte kopers.

Bericht 16 van 16
laatste antwoord