annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

klacht nav gebroken item

Een koper dreigt met klacht neer te leggen bij het parket dit omwille van 'bedrieglijke praktijken' omdat een vynil plaat die gebroken is toegekomen.

ik was een paar dagen weg en kon dus geen mail beantwoorden, koper geeft direct negatief.

ook op mijn mails, geen antwoord.

akkoord, ik heb een paar negatieve gekregen, maar deze zijn 90% van kopers die de itempagina niet gelezen hebben of franstaligen die geen nederlands verstaan.

wat moet ik in deze situatie ?
Bericht 1 van 31
laatste antwoord
30 ANTWOORDEN 30

klacht nav gebroken item

Terugbetalen !
Het is aan de verkoper om de objecten veilig te verpakken.

m.

m.
Bericht 2 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

akkoord, maar zijn defekten onder weg geen verantwoordelijkheid vd post ?
Bericht 3 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

Neen, de post neemt geen verantwoordelijkheid, dus je objecten altijd veilig verpakken.

m.

m.
Bericht 4 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

ze nemen idd geen verantwoordelijkheid, maar het is wel hun verantwoordelijkheid dat items, in perfekte staat verzonden, defekt toekomen, of niet ?
al dan niet goed of niet goed verpakt ...
Bericht 5 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

Heu ? Bij de post gooien ze met de pakjes !!!

m.

m.
Bericht 6 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

voila, dat is wat ik wil horen !
Bericht 7 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

De post kan gewoonweg geen verantwoordelijkheid nemen voor gebroken objecten, dan gaat niemand nog moeite doen om goed te verpakken. En dan kunnen ze bij de post alle dagen honderden gebroken spullen vergoeden ! :^O

m.

m.
Bericht 8 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

Je moet gewon zorgen dat je pakjes bestand zijn tegen het gooien, en ook tegen een hele hoop gewicht, als ze onderaan zo een postkar terecht komen met een hele stapel andere zware pakjes erbovenop !

m.

m.
Bericht 9 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

Heb je een foto gevraagd?

Heb 1 keer iets opgestuurd en de klant zij ook dat het gebroken was!

Ik vroeg een foto! Nooit nog iets van gehoord.

Ik heb zelf eens een gebroken pop ontvangen en heb bij ebay schadevergoeding gevraagd, heb een dossiertje moeten invullen met foto's en al, en na 2 maand heb ik 150 euro schadevergoeding gekregen.

Kan dit dan niet meer?

Hoeveel kostte de plaat?

Ik HAAAAT kopers die onmiddelijk negatief geven en DREIGEN, zonder eerst fatsoenlijk met elkaar te communiseren !
Bericht 10 van 31
laatste antwoord