annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kwaad omdat!!!!

eergisteren wint clauded480 bij mij een mooi ensemble
gisteren schreef ze me aan ik kom dat morgen afhalen
ik laat geen spullen thuis afhalen ,anders zou ik dat er wel bij aanvinken ,maar kom voor ene keer tot daartoe
ik zie dat ze wel bijna 1.30 uur vanmij vandaan woont en maak er daar even attent op dat heen en weer wel heel ver rijden is ,en ik tot mijn grote spijt noch morgen noch overmorge thuis ben
nu is die razend ,ze had dat kleed gekocht voor vrijdag aan te doen en ze wou dat donderdag persse omen halen!!
ze is haar geloof kwijt in de flexibiliteit van mensen enz enz enz
is dat nu nog noraal ja , ik maak er haar op attent dat ze dat beter even op voorhand had gevraagd dan ,en ze er toch moeilijk kan vanuit gaan dat we de dag dat zij het wil ,ik moet thuis blijven?? wat moet ge daar nu aan doen zeg wat een ambetant mens
Bericht 1 van 21
laatste antwoord
20 ANTWOORDEN 20

kwaad omdat!!!!

ik veroordel mensen niet omdat ik een rode bol zie ,of 8 rode bollen,u weet de omstandigheden niet waarom ik die rode bollen gaf ,het is allemal uit engeland en zoals ik hierboven al uitlegde u kan niet weten wat ik alleaal heb geprobeert om ze geen rode bol te moeten geven ,heen en weer gemailt , geen klacht ingediend enz enz , ik geef geen rode bollen die niet echt verdient zijn hoor ,nooit ,meestal ben ik zeer tevreden met wat ik koop ,maar als het zoals ik a zei echt niet te doen is moet je wel , idereen er tot storens toe op wijzen let op let op die heeft 8 rode bollen aan iemand gegeven vind ik erger dan iemand zijn naam vermelden hoor , stel u even voor dat ik op elke reactie van u ga antwoorden van maar pas op die doet dit of die deed dat zonder dat ik daar een reden voor weet of de situatie ken ? ik ge er gewoon zelf van uit dat u dan wel een gegronde reden zal hebben om dit te doen ,zoals u ook zou moeten doen, ik begrijp deze reactie dan ook helemaal niet
Bericht 21 van 21
laatste antwoord