annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kwaad omdat!!!!

eergisteren wint clauded480 bij mij een mooi ensemble
gisteren schreef ze me aan ik kom dat morgen afhalen
ik laat geen spullen thuis afhalen ,anders zou ik dat er wel bij aanvinken ,maar kom voor ene keer tot daartoe
ik zie dat ze wel bijna 1.30 uur vanmij vandaan woont en maak er daar even attent op dat heen en weer wel heel ver rijden is ,en ik tot mijn grote spijt noch morgen noch overmorge thuis ben
nu is die razend ,ze had dat kleed gekocht voor vrijdag aan te doen en ze wou dat donderdag persse omen halen!!
ze is haar geloof kwijt in de flexibiliteit van mensen enz enz enz
is dat nu nog noraal ja , ik maak er haar op attent dat ze dat beter even op voorhand had gevraagd dan ,en ze er toch moeilijk kan vanuit gaan dat we de dag dat zij het wil ,ik moet thuis blijven?? wat moet ge daar nu aan doen zeg wat een ambetant mens
Bericht 1 van 21
laatste antwoord
20 ANTWOORDEN 20

kwaad omdat!!!!

Tja, waarschijnlijk zul je de koop moeten annuleren. Je kan haar dit mailen. Hou alleszins de mails die je van haar gekregen hebt bij. Indien ze je dan een rode bol geeft, kun je, met die mails, misschien Ebay overtuigen om die weg te laten halen.

Het is natuurlijk wel ambetant om dit mee te maken, maar er zit niet veel anders op.
Bericht 2 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

Ik zou 7 dagen wachten, dan aangeven als niet betaald. Sommige kopers denken echt dat verkopers hemel en aarde kunnen bewegen om hun gelukkig te maken.
Ze moet maar leren dat ze eerst vragen moet stellen. Gouden regel op ebay (en eigenlijk overal) NAAA (= Never Asume, Always Ask)
Bericht 3 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

sommige kopers kunnen vreselijk vervelend doen !!! laat ook zo weinig mogelijk afhalen thuis, anders kan je voortdurend aan de deur staan en ge weet nooit wie ervoor zorgt dat ge thuis moet blijven. Gewoon zoals dinseybelgium zegt : na zeven dagen aangeven als onbetaald. Nog veel plezier op e-bay en maak u verder niet dik om dat mens, ze is het waarschijnlijk niet waard !!!
Bericht 4 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

ze wilniet annuleren ,is me dat een erge zeg , ik annuleer niks schrijft ze ,en dat kleed moet ge ook al niet rap opsturen k heb dat nu niet meer direct nodig ,ik wilde dat vrijdag aandoen en daarmee basta ,die werkt dan nog op een bank schijnbaar en
d enkt dat ze het allemaal maar voor het zeggen heeft , dat word een eerste dikke bol in rood denkt ik , niks aan te doen he
Bericht 5 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

en nu dat i ze al vroeg te annuleren ,kan ik ze nog niet meer aangeven omdat ze niet beataald ook alniet nje mag dat maar 1 keer doen en dat was dus annulatie vragen en die eigert dat ,pffff
Bericht 6 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

Dat wist ik niet. Heel onlogisch. Dus eigenlijk kan je als koper iets kopen, de verkoper overtuigen een aanvraag tot annulatie in te dienen, dat weigeren en dan kan je nooit nog een aantekening krijgen? en negatieve kunnen we ook niet geven.
Volgens mij kan je wel een geschil indienen, maar je moet wachten tot 7 dagen na de einddatum van de veiling
Bericht 7 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

nee echt niet als je al eenannulatie aangevraagd heb kan je dus geen geschil niet meer indienen , ik probeerde het en het gaat niet meer ,je krijgt dan een tekst dat je al een geschil hebt ingediend nl een annulatie , plezant he
Bericht 8 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

Ik zou eens contact opnemen met ebay en vragen wat je nu moet doen.
Ik vind het echt oneerlijk, aangezien je totaal niks kan beginnen tegen die verkoper.
Bericht 9 van 21
laatste antwoord

kwaad omdat!!!!

bedoelde natuurlijk aangezien je blijkbaar niks kan beginnen tegen die koper
Bericht 10 van 21
laatste antwoord