annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

negatieve feedback voordat klant klacht stuurt

Het moest er natuurlijk een keer van komen, een negatieve feedback. 

De klant had afspeelproblemen met een DVD box en stuurt mij in de loop van de nacht een bericht, ik heb die dag zelf nog voor een vervanging gezorgd via DHL express en een gratis retourlabel voor de defecte box. 

 

Pas na twee dagen ga ik nog eens mijn feedback bekijken en merk ik dat de koper mij een negatieve heeft gegeven een half uur voordat zij zelfs de klacht per bericht verstuurde. Ik heb de koper gevraagd waarom ze dat gedaan heeft daar een negatieve feedback dient om als laatste middel te gebruiken wanneer een verkoper niet correct op een klacht zou reageren. Ik heb echter binnen 24h na de klacht een nieuwe box bezorcht en de defecte mag gratis retour....

 

Sindsdien geen antwoord meer op mails of berichten. DHL heeft het pakje trouwens niet succesvol kunnen afleveren. Waarna ik een bericht stuurde met de contactgegevens van DHL om een afleverafspraak te maken. Ook weer geen reactie, is intussen van donderdag geleden. Ik heb DHL dan maar de telefoonnummer gegeven van de koper daar DHL mij contacteerde voor een afleverafspraak maar ik dat natuurlijk moeilijk in de koper zijn plaats kan beslissen. 

 

Heeft het enige zin om aan eBay te vragen deze negatieve feedback te bekijken aangezien ik alle stappen heb ondernomen om de klacht op te lossen (zelfs twee maanden na aankoop), maar de koper is blijkbaar van de planeet verdwenen. 

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

negatieve feedback voordat klant klacht stuurt

U heeft de medewerking van de koper nodig voor het verwijderen van de feedback. Die kans is klein. Maar u kunt het proberen.

http://pages.benl.ebay.be/help/feedback/revision-request.html

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

negatieve feedback voordat klant klacht stuurt

Ik heb dat verzoek reeds verstuurd maar de klant reageert op niets meer.
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

negatieve feedback voordat klant klacht stuurt

mmm, klant heeft nu 2 voor de prijs van één...

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

negatieve feedback voordat klant klacht stuurt

Ik vind het heel erg dat er zo'n impulsieve mensen zijn, maken direct van hun oren zonder ook maar één poging te doen om het probleem op te lossen. Jij hebt correct gehandeld, alleen vrees ik dat je bedrogen bent!

Je had eerst die voucher moeten opsturen en de vervanging pas nadat je het andere retour had gekregen... zoals hier al gezegd: nu hebben ze der twee voor de prijs van één en je zit met een onterechte rode bol aan je been!

Je kan altijd eens bellen met Ebay en hopen dat het alsnog in orde komt.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

negatieve feedback voordat klant klacht stuurt

De negatieve feedback is reeds gewijzigd naar een positieve, nu is het nog wachten op de terugzending van de retour!  Ben benieuwd! 

Bericht 6 van 6
laatste antwoord