annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

object 2de maal aangeboden, wat met de kosten...

Hallo,


ik heb een object dat de eerste maal niet verkocht is geraakt...in de mail die ik gekregen heb stond iets van een herkansingsaanbod...iets van dat de kosten zouden kwijtgescheld worden (van de 2de keer) indien het object dan toch verkocht geraakt...


heb zoals in de mail geschreven stond mijn prijs aangepast (naar omlaag gedaan) + een extra accessoire mee aangeboden om het meer aantrekkelijk te maken...


valt dit nu onder dat herkansingsaanbod en zullen mijn aanbiedingskosten van de tweede keer kwijtgescholden worden? er is namelijk al een bod geplaatst en het loopt vanavond af...


mvg,


Gethez

-- Bewerkt door gethez om 22 Oct 2010 17:21 CEST
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: object 2de maal aangeboden, wat met de kosten...

hughwitte
Community-lid

Hebt u het heraangeboden met de officiële Opnieuw aanbieden-functie, nodig om in aanmerking te komen voor creditering van de plaatsingskosten?

Zie voor alle voorwaarden:
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/insertion-fee-credit.html
Als deze vervuld zijn gaat u uw tweede plaatsingskosten terugtrekken.

Hou er rekening mee dat u alleen de plaatsingskosten zonder de kosten voor extra opties terugtrekt. Dus de kosten voor de tweede foto in de aanbieding gaat u hierdoor niet gecrediteerd krijgen.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: object 2de maal aangeboden, wat met de kosten...

als ik het zo lees voldoe ik aan de voorwaarden...


ik heb op de pagina van het object dat afgelopen was zonder biedingen op opnieuw aangeboden geklikt...


dus normaal gezien gaat die 2 euro van mijn factuur?


mvg en dank voor uw antwoord...


Gethez

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: object 2de maal aangeboden, wat met de kosten...

hughwitte
Community-lid

Ja, op het eerste zicht is alles in orde, gaat de aanbieding eindigen met een hoogste bieder, en worden de plaatsingskosten automatisch gecrediteerd.:-)

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 4 van 4
laatste antwoord