annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

opheffing verkooplimiet

hallo ik heb gisteravond via telefoon een code gekregen om mijn verkoopslimiet op te heffen/werwijderen

wanneer gaat dit in???of moet het eerst nog maar es onderzocht worden??

mvg

cindy

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

opheffing verkooplimiet

ik heb dus es gegoogled naar 'verkoopslimieten ebayverkoper' en tot mijn onstentenis moet ik vaststellen dat opheffen van een limiet eigenlijk een sprookje is en dat het bedoeld is om de kleine verkopers weg te pesten

is dit waar?

ik zie verhalen van mensen die constant bellen mailen chatten met staff van ebay (en ze gaan ver:bellen naar de USA UK nederland duitsland noem maar op),constant geautomatiseerde computermails krijgen met niets beduidende antwoorden die in een cirkel leiden,en zeggen allemaal hetzelfde 'we worden van het kastje naar de muur gestuurd'...ongelooflijk

zelf zit ik ook met een belachelijke limiet en ik begin deze verhalen op den duur echt te geloven,ik voel me momenteel niet echt welkom,en voel me alsof ik geen kans krijg om iets leuk op te bouwen zuiver door het feit dat ik geen zelfstandige of een bedrijf ben,allemaal bizar hoor...

alsof iedereen met slechte bedoelingen hier komt...

een beetje teleurgestelde cindy

PS dus met andere woorden de waarde van een feedback stelt echt niks meer voor...

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

opheffing verkooplimiet

Je zal het hier geleidelijk moeten opbouwen, zo zijn we allemaal hier begonnen hoor... die verkoopslimiet voor beginnende verkopers heeft echt niks met pesterij te maken. laat het ons "de kat uit de boom kijken" noemen, maw: afwachten hoe je je reputatie hier opbouwd... je begint ook in een lastige periode, vakantie enzo... zoals ik hier al tegen een andere beginnende verrkoper zei: de mensen moeten je leren kennen en een goeie reputatie krijg je niet op één dag, laat staan na enkele verkopen.

Geduld is een schone deugd en FB heeft wel degelijk veel waarde!

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

opheffing verkooplimiet

Ook wij hebben een verkoopslimiet op gelegd gekregen, niet tegenstaande dat we reeds +/- 600 stuks verkocht hebben en een 100 % positieve feedback hebben?

Via de customers service van ebay krijgen we geen duidelijke verklaring.

Kan iemand ons meer info verschaffen? Deze beperking komt niet ten goede van onze

commerciele activiteiten!

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

opheffing verkooplimiet

Er gebeuren rare dingen, ik bel naar niemand meer want dat kost geld.

Ik wil een parfum van Dior op plaatsen, heeft er al eens opgestaan, doe dus "opnieuw aanbieden"  en het gaat niet!

Er komt een melding dat ik 30 dagen moet wachten of dat mijn account geschorst zal worden!

Ondertussen plaats ik zovele andere dingen online maar die vernieuwing lukt niet.

Met een privé account die ik niet meer gebruik wou ik ook een muzikinstrument van de vereniging plaatsen en kon ook niet,  heb daar al jaren niets aangeboden en krijg het bericht "Uw limiet is bereikt", gelieve 30 dagen te wachten.

Rare dingen allemaal.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

opheffing verkooplimiet

Voor bepaalde merk-artikelen zijn er beperkingen, soms kan je het probleem oplossen door ze in een andere rubriek aan te bieden. 😉

m.
Bericht 6 van 6
laatste antwoord