annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vals, echt, nep, namaak, antiek, nieuw, ....

Ik zit in de branche van tweedhands en weet heel goed dat alles wat goed verkoopt nagemaakt word.


Dat gaat van Vlaams aardewerk tot Sevre porselein, van merkkledij tot crystal ....


Toch vraag ik mij af hoe Ebay een aanbieding kan weghalen zonder het object echt te zien.


Ik had een Delvaux portefeuille in de aanbieding, samen aangekocht met 2 Delvaux handtassen, de dame waarvan het kwam kocht enkel en alleen in een echte Delvaux winkel, dus geen enkele sprake van Turkeye of wat dan ook.


 


5 foto's, zo groot mogelijk werden bij de aanbieding gezet.  Omdat ik zeker wist dat het om een echte Delvaux ging.


Toch heeft Ebay m'n aanbieding verwijderd.


Heeft iemand mij aangedragen?  Of hoe kan Ebay zonder het na te gaan zomaar iets verwijderen.  Aan de hand van foto zeggen zij ''t is vals"  en ik zeg "'t is echt".


 


Kan ik nu iedereen die Delvaux verkoopt gaan aanklagen en ook zeggen aan ebay dat het valse zijn.


 


Het rare van de zaak is dat iemand mij nog voor Ebay de aanbieding verwijderd heeft gemaild om te zeggen dat het vals is en dat Ebay mijn aanbieding zal verwijderen.  Het komt althans zo over bij mij dat deze persoon mij aangedragen heeft.


 


Enfin, raar !

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

vals, echt, nep, namaak, antiek, nieuw, ....


Het rare van de zaak is dat iemand mij nog voor Ebay de aanbieding verwijderd heeft gemaild om te zeggen dat het vals is en dat Ebay mijn aanbieding zal verwijderen. Het komt althans zo over bij mij dat deze persoon mij aangedragen heeft.




Ja, waarschijnlijk heeft deze persoon je aanbieding bij ebay gemeld. En de ebay-medewerkers kennen er ook niet alles van, en hebben de aanbieding dan maar verwijderd. Jammer voor jou ! Ik zou die later nog eens opnieuw aanbieden, toch best een tijdje wachten om niet opnieuw problemen te krijgen, en duidelijk erbij vermelden dat het een authentieke Delvaux is die in de Delvaux winkel gekocht is. Of aanbieden op een andere site ... 😉



m.
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

vals, echt, nep, namaak, antiek, nieuw, ....

hughwitte
Community-lid

Ik zie ook dat elke foto van die tweedehandse portefeuille in uw verwijderde aanbieding duidelijk de datum 01/01/2006 vermeldt. Dat schept ook niet veel vertrouwen in de aanbieding. Uw andere aanbiedingen van de Delvaux tassen die wel de goede datum tonen op de foto’s zijn niet verwijderd.

Waarom eBay uw aanbieding kan verwijderen
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/questions/listing-ended.html
Als u vindt dat uw object niet mocht worden verwijderd, mag u het niet opnieuw aanbieden. Neem in de plaats daarvan contact op met eBay via de link Verboden of beperkt object in het gedeelte "Als u het niet eens bent met het beëindigen van uw aanbieding" op deze pagina. Als u een object dat werd verwijderd toch opnieuw aanbiedt, kan dit leiden tot een schorsing van eBay.

Aanbiedingen die door VeRO zijn verwijderd
http://pages.benl.ebay.be/help/tp/programs-vero-ov.html
Als uw aanbieding via VeRO werd verwijderd en u denkt dat dit ten onrechte is gebeurd, stelt eBay u voor eerst contact op te nemen met de eigenaar van de rechten (de e-mail die u meldt dat uw aanbieding werd verwijderd, zou het e-mailadres van de eigenaar van de rechten moeten bevatten).

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

vals, echt, nep, namaak, antiek, nieuw, ....

Ik ga deze morgen naar een DELVAUX winkel en ga het vragen.


 


Ik vind dat EBAY niet zomaar iets kan wegnemen omdat ze  "veronderstellen".


 


Iemand schijft mij dat haar dozen HERMES verwijderd werden, echte dozen trouwens, met als reden omdat van die dozen misbruik kan gemaakt worden en er valse in stoppen !!!!!


 


Waarom laat men dat die stofzakken van Delvaux op ebay staan?  Men kan daar ook een valse handtas in stoppen!


 


Twee maten en twee gewichten?

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

vals, echt, nep, namaak, antiek, nieuw, ....

Wat ik niet begrijp is dat er artikelen zijn die wel blijven staan "omdat er een certificaat" bij zit!


 


Het enige wat echt is, is het certificaat.  De foulard of handtas is NEP, zo nep als het maar kan.


 


M'n vrouw verteld me zopas dat ze een Prada gekocht heeft 4 jaar terug en daar zat een certificaat bij maar nadien bleek het nep te zijn.  Ook iemand anders maillde mij dit gegeven.


 


Dus, maak ik gewoon een certificaat en ik verklaar in eer en geweten dat m'n portefuille echt is. 


 


Of misschien plaats ik gewoon de portefeuille terug online en zet geen geen merk bij.


 


DELAMONT portefeuille met een kleine D op de flap.


Wie zal me dat verbieden?  Ook al krijg ik er maar 5 of 10 euro voor, wat kan het mij schelen.


 


Het is zoals het ivoor.  Ik zie 100den aanbiedingen ivoor terwijl dat niet meer mag verkocht worden. 


 


Je kan dus zoveel ivoor kopen als je zelf wilt maar je zal het niet in de titel lezen.  Ze zetten er op dat het BEEN is maar de kenner die weet wel beter en de foto's spreken boekdelen.


 


Is het hier dat we naartoe moeten?  Dan heb ik in elk geval een les geleerd.


 


 


,-)

Bericht 5 van 5
laatste antwoord