annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkopen & feedback

johanvoetbal
Community-lid

hoe komt dit dat wij als verkoper geen negatieve of neutrale feedback kunnen geven aan kopers waarvan je moet bedelen om je geld !!!en als je via ebay een melding maak van een geschil,  en die sluit en creditering van de verkoopcommissie ontvang, kan die nog altijd een feedback geven !!! en dit kan enkel op de site van Belgie . raar maar waar

Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Re: verkopen & feedback

@johanvoetbal: heb je eigenlijk zoveel problemen met ebay.be???

Het probleem van geen negatieve of neutrale meer kunnen geven als verkoper is al een lang afgezaagd probleem hoor.

Daar zijn al meer draadjes over geopend dan over andere onderwerpen op ebay.

Dat het enkel op eBay.be zou zijn is al helemaal fout, het is een internationale beslissing van meer dan 5 jaar geleden die op ALLE ebay-sites geldt en hebben wij als verkopers enkel en alleen te danken aan de misbruiken door malafide verkopers die, zoals hier al gezegd werd, het systeem misbruikten als een vorm van wraak wanneer ze zelf negatieves kregen.

 

@siemenpoes: argumenteer jezelf in het Paypal-geschil, desnoods over meerdere postings.

Denk niet zomaar dat een geschil in Paypal sowieso met een negatief resultaat beëindigd wordt voor de verkoper.

Indien de koper dreigde met wat dan ook, vermeld dit in het geschil.

Gebruikte hij een onbestaand traceernummer, vermeld dit evenzeer en lever desnoods de bewijzen hiervan.

 

Kortom, laat je vertrouwen niet vallen maar zorg dat je voldoende argumenten kan aanhalen die in je voordeel spreken.

Kan echt helpen... Ik had dit jaar 3 claims en 2 werden in mijn voordeel gesloten. De derde werd voortijdig door de koper zelf gesloten omdat hij nattigheid voelde toen ik tegenstrijdige berichten van hemzelf in het geschil postte.

 

Uiteraard is dit nog geen zekerheid dat het goed afloopt maar het kan echt wel helpen




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 11 van 13
laatste antwoord

Re: verkopen & feedback

Ondertussen heeft PAY PAL in mijn voordeel beslist.

De rode bol staat er nog ,de commentaar is verwijderd.

 

 

Bericht 12 van 13
laatste antwoord

Re: verkopen & feedback

'tuurlijk doet Ebay niets. Hebt u Ebay afgelopen jaren al iets weten doen voor hun verkopers tenzij die langs alle kanten kl*t*n???

Bericht 13 van 13
laatste antwoord