annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

voila weer iets nieuws

Hallo,


Vanaf juni kunt u verwerking op dezelfde dag vermelden in uw aanbiedingen. U kunt ook een deadline opgeven voor wanneer aankopen moeten gebeuren om hiervoor in aanmerking te komen. Dit wordt weergegeven voor alle aanbiedingen waarvoor u de optie voor verwerking op dezelfde dag hebt geselecteerd.


De standaard deadline is 14.00 uur, maar u kunt dit tijdstip wijzigen als een eerder of later tijdstip beter past voor u. Stel een redelijke deadline in zodat u steeds aan de verwachtingen van de kopers kunt voldoen.


Verwerking op dezelfde dag instellen


Met vriendelijke groet, 

Het eBay-team

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

voila weer iets nieuws

Op zich niet slecht, aangezien ik nu meestal al op dezelfde dag verstuur voor alles wat betaald is voor 12u. 


 


Echter lukt dat natuurlijk niet elke dag. Als deze instelling niet makkelijk in te stellen is (je bent bv. een dag niet thuis), dan heb ik er niets aan. 

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

voila weer iets nieuws

ja, ok, maar weet dat je hier ook door de customers zal worden op afgerekend als ze één dagje langer moeten wachten, maar dit hebben we NIET in de hand dan hangt het helaas af van Bpost 😞


 


D.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

voila weer iets nieuws

stel ik betaal vandaag... termijn is drie dagen wanneer het op onze rekening staat, maar de customer denkt ik heb vandaag betaald en verwacht dan ook vandaag verzending...


 


voila... weer rode bol...


 


D.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

voila weer iets nieuws

Dat zal dan ieder voor zichzelf moeten uitmaken of het "marcheert" of niet. 


 


Een overschrijving duurt trouwens nog maar 24u. Als ik er vandaag een zou aankrijgen die maandag ingevoerd is zou die koper eens naar zijn bank mogen gaan want dat is niet wettelijk binnen de D+1 termijn.  De meeste SEPA overschrijvingen komen zelfs op dezelfde dag nog toe...zelfs uit het buitenland. 


 


In ieder geval, als je een koper van goede wil hebt die ziet dat jij het pakje op tijd hebt afgegeven bij de post, maar dat zij er langer over doen dan voorzien, dan zal je zelden een rode bol krijgen. Gelukkig zijn deze mensen in de meerderheid.


 


Heel soms heb je eens iemand die iets koopt, de overschrijving uitvoert, en daags nadien een mail stuurt om te vragen waar zijn aankoop blijft.... tsja, zulke mensen hebben helemaal geen reden zoals de nieuwe express verwerkingstermijn nodig om te klagen en rode bollen te geven. 

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

voila weer iets nieuws

Onze overschrijvingen, ING duren steeds D+3, indien je NIET ing klant bent... 


 


D.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

voila weer iets nieuws


Onze overschrijvingen, ING duren steeds D+3, indien je NIET ing klant bent... 


 


D.



Niet altijd hoor, ik krijg regelmatig stortingen van bvb KBC, de ene keer is dat één dag de andere keer soms 5 à 7 dagen, ge kunt er echt geen lijn intrekken.


Meestal moet ge toch tot twee à drie dagen rekenen, maar ja, daar houden veel kpers geen rekening mee natuurlijk.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord