annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vragen en opmerkingen na aflopen biedingen

Hallo, heb vorige week een handtas verkocht. Na afloop merkte ik dat koper in Frankrijk woont en ik verstuurd enkel in Belgium.  Heb koper gecontacteerd en deze heeft gemeld dat ze een adres in België heeft om te verzenden.  Nu heb ik ondertussen al zeven mails ontvangen van de koper met verschillende vragen : of ik eerst met haar naar winkel wil gaan om te verifiëren of het een authentieke handtas is, of ik nog meerdere foto's wil versturen, of ik dan toch niet via paypal wil werken zodat zij haar geld dan toch zou kunnen terug vragen ..., enfin het blijft maar duren.  Ik heb geen tijd om met mevrouw naar winkel te trekken, ik bied geen paypall aan in mijn aanbiedingen en ik verstuur niet naar buitenland.  Persoonlijk vind ik dat deze mevrouw al deze vragen had moeten stellen alvorens een bod uit te brengen.  Heb ondertussen een mail verstuurd : met de vraag om te betalen of om aankoop te annuleren met beider akkoord.  Hoe zouden julle dit afhandelen ??? Alvast bedankt.

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

vragen en opmerkingen na aflopen biedingen

Ik zou de verkoop annuleren.



Anderzijds mag je de tas naar Belgie verzenden.


Het probleem zit in het feit dat je zelf niet weet of de tassen authentiek zijn.


De Gucci is volgens mij namaak,toen dat model gemaakt werd bestond er al een nummering.


Kan je met die Chanel niet naar de winkel gaan om te laten verifieren?


Kopers hebben graag een beetje zekerheid.


Weet je moeder niet of die dame in merkwinkels kocht?

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

vragen en opmerkingen na aflopen biedingen

hallo, en hier komt dan mijn volgende vraag, : hoe kunnen jullie zien over welke artikels het gaat ? geen probleem hoor maar ik ken dat niet.  Heb de mail verstuurd naar de koper en indien deze verkoop ongedaan wordt met beider akkoord zal ik zelf wel eens naar een winkel gaan. Heb deze namelijk als eens verkocht en toen bleek de koper in Italië te wonen. Pffffffffff..... 

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

vragen en opmerkingen na aflopen biedingen

Gewoon ,als je op je aanbiedingen klikt ,kan je bovenaan uitgebreid zoeken aanduiden.


Op die manier kan je zien wat je de afgelopen 15 dagen hebt verkocht.



Wat die Chanel betreft heb ik grote twijfels,bezit een erfstuk van de jaren 70 ,en zelfs daar is een witte sticker met nummer aanwezig.



Bij mijn weten zijn die modellen volledig met leer gevoerd,soepel lamsleer.


Er moet altijd MADE IN FRANCE of MADE in ITALY ingedrukt zijn.


Van tassen van voor 1960 weet ik niets,maar als je de leeftijd van de overleden persoon weet,kan je dat uitsluiten.


Volgens mij is die nep.


Maar laat me eens weten wat ze in de winkel zeggen.


SN3 op de Frankelijklei verkoopt Chanel



En om kopers uit te sluiten naar landen naar waar je niet wil verzenden,kan je die gewoon blokkeren.


Zo kunnen die niet meer bieden.


Gewoon onder kopers blokkeren,die optie aanklikken



-- Bewerkt door siemenpoes om 29 Nov 2010 14:56 CET

-- Bewerkt door siemenpoes om 29 Nov 2010 15:00 CET
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

vragen en opmerkingen na aflopen biedingen

Hallo, het opzoeken via uitgebreid zoeken lukt me toch niet hoor !!!! welk veld moet ik dan aanduiden ?
Kan ik eenzijdig deze verkoop te niet doen zonder het risico te lopen een negatieve feedback te krijgen of moet de koper hiermee instemmen ? Ps ondertussen geen enekel reacite van koper ontvangen tot hiertoe.  Groetjes

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

vragen en opmerkingen na aflopen biedingen

Alle aanbiedingen bekijken.


Dan staat er bovenaan een witte zoekbalk,waar je een merk kan ingeven.Dat laat je blanco.


Naast de zoekbalk staat UITGEBREID ZOEKEN


Als je dat aanklikt ,duid je afgelopen aanbiedingen aan




Zou toch proberen te annuleren,stel dat ze betaalt,de tas laat nakijken .....een neg geeft voor NAMAAK.


Dat is veel erger dan dat ze nu kan doen.



Als dat ander zwart tasje van dezelfde persoon is,dan kocht deze dame namaak.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

vragen en opmerkingen na aflopen biedingen

hallo, ok het opzoeken is me gelukt.  Ik ga vanavond deze verkoop trachten ongedaan te maken.  Als ik met de tas in antwerpen geraak laat ik zeker iets weten.  Alvast bedankt voor uw tussenkomst. Tof dat ge hierop kunt terugvallen.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord