annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wat kan je doen tegen...

Ik heb een koper (met 9 feedbacks) die pertinent beweert dat hij de gekochte goederen niet ontvangen heeft. NU weet ik dat de post na onderzoek en ondervraging zegt dat het pakje wel degelijk werd afgeleverd.



Koper heeft nu echter een klacht bij Ebay neergelegd en eist zijn geld terug...dit is de 3de koper op 2 weken tijd die mij zowel de goederen als het geld van mij wil afluizen. 2 hebben het heel slim via paypal kunnen spelen om hun gelijk te halen en hebben zowel goederen (Taxipost tracking) en het geld (terugbetaling van Paypal) ontvangen...



D.

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

wat kan je doen tegen...


PP koperbescherming?


 


Zelfs pakjes verzonden via taxipost, waarvan ik bewijs van aflevering heb, is door PP terugbetaald. 



 


Ik ben de allerallerallerlaatste om paypal te verdedigen, maar dit begrijp ik niet zo goed...




Bericht 11 van 14
laatste antwoord

wat kan je doen tegen...

Laksheid mijn beste, gewoon laksheid... voor zover ik begrijp doen ze daar niet eens de moeite om een claim ook echt te onderzoeken en krijgt de koper bij voorbaat gelijk!


Zoals ik al zei: PP is een ideale tool om de boel te bedriegen!

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

wat kan je doen tegen...

Wel inderdaad, ik moet mij aansluiten met bovenstaande verklaring...



"Ik ben de allerallerallerlaatste om paypal te verdedigen, maar dit begrijp ik niet zo goed..."



Wel PP doet inderdaad de moeite NIET om de claims te onderzoeken... dichtsmijten, terugbetalen en de zaak is opgelost...= kopersbescherming = NIET verkopersbescherming

Bericht 13 van 14
laatste antwoord

wat kan je doen tegen...

e-user2
Community-lid



Ik ben de allerallerallerlaatste om paypal te verdedigen, maar dit begrijp ik niet zo goed...




De mogelijkheid voor Paypal om bedragen naar de oorspronkelijke betaler terug te boeken die komen ten gevolge van creditkaartbetalingen die de Paypalbetaling afhandelen.



Heeft Paypal dan geen PP rekeningen meer die werken zonder vereffening via creditkaart?



Als er een betaling gebeurt die voortkomt uit PP rekeningen die via een andere bankrekening bevoorraad worden dan stel ik mij vragen of Paypal Europa die zelf die terugboekingen kan verrichten.



Paypal Europa is een bank en geen systeem van clearing van creditkaartbetalingen zoals het Paypal US altijd geweest is. Een betaling van een bankrekening (ook een Paypal bankrekening) naar een andere bankrekening (ook hier een Paypal bankrekening voor de Europeanen) heeft geen enkel uitstaans met een vereffening van een creditkaart waar zowiezo de bankcontrolediensten hun bevoegdheid voor hebben.

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 14 van 14
laatste antwoord