annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ze worden slim de kopers!!

iemand beweerd dat hij het object niet ontvangen heeft. verkoopprijs = 12,95, verzonden in een gewone enveloppe want is klein. Dit is zijn antwoord


"Je n’ai rien signé pour réception… Car à ce jour, mardi 29mars, rien n’est arrivé dans ma boite aux lettres !"


Persoon heeft hetzelfde besteld bij een andere verkoper aan 10,75 euro dus goedkoper de dag dat hij bij mij een claim indiende bij ebay & paypal.


B-post zegt dat de postbode het pakje bij hem in de bus heeft gestoken.


Dus ik ben zowel mijn geld, als mijn object kwijt 😞


Juist gezien dat bewust persoon hetzelfde object te koop aanbied, welke hij bij niet zou ontvangen hebben?

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

ze worden slim de kopers!!

Je kan mischien Taxipost Mini gebruiken voor kleine pakjes, dat is met tracking, de verzending kost dan wel iets meer.



m.
Bericht 2 van 10
laatste antwoord

ze worden slim de kopers!!

Er moet dringend iets gebeuren want inderdaad worden verkopers er op gelegd.


 


Ik ben zelf brocanteur, ondervind dat ook in de winkel meer en meer mensen mij er willen opleggen. Ze komen zakens verkopen waar ze bvb bij hoog en bij laag vanalles beweren, "is in perfecte staat",  "'t is kompleet",  't is antiek".  Ze komen na een maand terug met iets en zeggen dat het al stuk was toen ze het kochten ...  dus,  laat staan als je online verkoopt.


 


Neen, beste mensen, ik heb er zo stilletjes aan genoeg van en ben van 150 artikelen naar nog een 35 tal en ben nog aan het uitbollen.


 


Ik had 5 verkocht goederen de laatste maand die niet betaald zijn.  Eén was ik te laat voor creditering.


 


Toppunt van al is dat ik een verhaaltje kreeg, lag in Hospital, zal morgen betalen, enkele dagen nadien, zal dinsdag betalen ... maar er is uiteindelijk NIET betaald en toen was ik te laat voor een claim.


 


VERKOPERS MOETEN OOK BESCHERMD WORDEN !!!!


 


Ik neem filmpjes van het moment ik m'n goederen in de bus drop. Dit als bewijs dat ik het opstuur. Het is nu voornamelijk kledij die ik verkoop.


Soms denk ik dat onze forumonderwerpen sommige malafide kopers op ideeën brengen en zo bewust nog meer gaan pesten.


 


Alleeez, goeie moed allemaal.


 


Johan

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

ze worden slim de kopers!!

beste mikmak,


ik heb nog nooit ZOVEEL "niet geleverde" of "te laat ontvangen" klachten ontvangen. Ebay dreigt mij te schorsen, maar kijk eens naar onderstaande taxipost tracking.


Ik ben commerciele klant bij taxipost!!! Zo heb ik er nog een paar.


323210626690005862306030


Dit is taxipost 24Hr!!


Hoe maak ik aan mijn klanten wijs dat niet ik de fout ben. Dit word dus WEERAL een negatieve feedback inzake verzending 😞


 


 

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

ze worden slim de kopers!!

'Hoe maak ik aan mijn klanten wijs dat niet ik de fout ben'



Stuur de klanten dat tracking nummer door, en ook een copy van de tracking-gegevens, daar kan jij toch niks aan doen dat het pak 6 dagen onderweg is !


Heel vreemd, bij mij komen de taxipost pakken meestal na 1 of 2 dagen toe.



m.
Bericht 5 van 10
laatste antwoord

ze worden slim de kopers!!

'VERKOPERS MOETEN OOK BESCHERMD WORDEN !!!!'



Als verkoper moet je jezelf beschermen, alleen versturen met tracking en de betalingen goed bijhouden, zodat je niet te laat bent voor crediteringen !

-- Bewerkt door mikmak147 om 29 Mar 2011 18:31 CEST


m.
Bericht 6 van 10
laatste antwoord

ze worden slim de kopers!!

Als verkoper moet je jezelf beschermen, alleen versturen met tracking


 


Dan verkopen we niks meer, want alles word duurder voor de kopers... als je tracking wenst moet je 6 euro bijrekenen bij alles wat je verkoop + moet je meer betalen bij ebay enz...reken dus maar 8 euro bij. Sommige producten van mij verdubbelen dan gewoon van prijs. Dan kan ik mijn boel maar beter pakken en ergens anders gaan.

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

ze worden slim de kopers!!

ylie1
Community-lid

En de verkopers soms? Heb op 28/2 een item gekocht voor +/-19 euro. Op vraag van nathalieh2709, betaal ik per overschrijving. Na 2 weken krijg ik de vraag wanneer ik ga betalen terwijl het op 28/2 van mijn rekening is gegaan. Nog een week later informeer ik de eerste keer naar de verzending. Ettelijke weken en excuses (magazijn gesloten, vrouw van het magazijn heeft haar echtgenoot verloren, lag zelf in het ziekenhuis,..) Krijg ik met veel gegrommel bericht dat het verstuurd is.  Wanneer ik vorige vrijdag meedeel dat ik niets ontvangen heb krijg ik als reactie: La chemise est perdue dans la poste.  Kom zeg! Maar ik ben mijn geld wel kwijt en kan geen feedback geven want het item is volledig verdwenen van mijn lijst..


Had het al vreemd moeten vinden toen ik op het einde overboden werd en enkele minuten nadien reeds bericht kreeg dat ik het alsnog kon aankopen.

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

ze worden slim de kopers!!

'Dan verkopen we niks meer, want alles word duurder voor de kopers... als je tracking wenst moet je 6 euro bijrekenen bij alles wat je verkoop + moet je meer betalen bij ebay enz...reken dus maar 8 euro bij.'


Taxipost mini kan al voor 3,50 euro


'Sommige producten van mij verdubbelen dan gewoon van prijs.'


Enkel nog duurdere spullen verkopen op eBay, die dingetjes aan 1 euro met gratis verzending lonen toch echt de moeite niet. En voor duurdere spullen betalen de kopers toch wel voor een veilige verzendmethode.



m.
Bericht 9 van 10
laatste antwoord

ze worden slim de kopers!!


Taxipost mini kan al voor 3,50 euro



 


Klopt en zou een waardig alternatief zijn ware het niet dat 90% van onze verkopen die als niet-genormaliseerd verzonden worden, tegen de grens aan zit van 3cm en de dozen van Taxipost Mini daarvoor niet toereikend zijn (slechts 2,4cm)


Ik kan mijn modelauto's of verfpotjes moeilijk gaan pletten om ze in de doosjes te krijgen é

-- Bewerkt door hetzijspoor om 29 Mar 2011 23:11 CEST



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 10 van 10
laatste antwoord