annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Deal verkoper over verzendkosten -50 % indien meerdere producten kopen.

Hey

Heb dus een berichtje gestuurd naar de verkoper. En hij ging akkoord als ik 10 veilingen won dat ik dan gezamelijk slechts 20 dollar = 15,7 euro verzendkosten betaal ipv van 10x3.14 euro = 31.40 euro. Dat is dus exact de helft van de verzendkosten er af en hier ben ik mee akkoord.

Als ik alle veilingen dan win en niemand bied hoger zou dat komen op 23,50 euro ipv 39,20 euro. In totaal is dat een korting van 40 % op het originele bedrag.

Mijn vraag is nu, in iedere veiling staat echter wel de verzendkosten aangerekend. Hoe moet de betaling dan geregeld worden?
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Na afloop van de veilingen de koper contacteren met de vraag om de verzendingskosten aan te passen...
Dan krijg je normaal een nieuwe afrekening met - als de verkoper zich aan zijn woord houdt- de exacte verzendkosten

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Owkay bedankt voor je antwoord. Voorlopig ben ik al de winnaar van 2 van de 10 was de enige bieder. Bij de andere 8 producten ben ik ook voorlopig de enige bieder en de laatste loopt morgenavond af.

Heb echter wel al gezien dat bij de afrekeningen (omdat het uit 1 winkel is en van dezelfde persoon)automatisch opgeteld worden. Heb nog niet verder geklikt maar het zou kunnen dat de verzendkosten automatisch aangepast worden.

Heb het ebay handboek eens doorgesnuffeld en sommige winkels bieden een korting in de verzendkosten aan indien je meer dan 1 product bij hun besteld. Waarschijnlijk is dit bij hun dan zo.

Alleszins bedankt voor je antwoord.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

De wegen van de ebay-computer zijn soms zeer ondoorgrondelijk: die volgt blijkbaar zijn eigen regeltjes.

Een effectieve afrekening vragen aan de verkoper, zoals Hetzijspoor terecht suggereert, is vaak de enige mogelijkheid om de juiste te betalen som te bekomen.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord