annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foute verzendingskosten bij gevolgde objecten in mijn eBay

sambay32
Community-lid
Heeft iemand een verklaring voor het volgende:

Bij het zoeken naar objecten, krijg ik netjes de lijst met objecten, de prijs en de verzendkosten vanuit het buitenland naar België. Logisch.
Maar, wanneer ik een object selecteer om te volgen in “mijn eBay” dan krijg ik in de lijst van gevolgde objecten een veel lager bedrag aan verzendkosten te zien.
Vb: de verzendkosten voor een object vanuit de UK bedragen GBP 8,00, maar zodra ik het in “mijn eBay” zet wordt dit plots GBP 4,00 !! In de objectomschrijving blijft wel het juiste bedrag staan.
Dit doet zich enkel voor met objecten uit het buitenland.
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Foute verzendingskosten bij gevolgde objecten in mijn eBay

huwitte
Community-lid
Dat is bij mij en bij anderen ook al een tijd het geval
zowiedot (281 ) aanbiedingen bekijken 24-11-09 22:51 CET 29 van 51


In mijn lijst van gevolgde objecten staan alle buitenlandse verzendkosten verkeerd, er staat het bedrag voor de binnenlandse verzending.

dat is een probleem dat al jarenlang af en toe gedurende een tijdje optreedt, leek opgelost te zijn tot gisteren


zowie









Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Foute verzendingskosten bij gevolgde objecten in mijn eBay

zowiedot
Community-lid
Blijkbaar is dit een moeilijk op te lossen probleem, bij sommige UK en Duitse verkopers staat het nu wel juist.

Het gevaarlijke van deze situatie is wel dat voor een gelijkaardig artikel uit Duitsland verkoper A 30 euro vraagt voor verzending naar België,
verkoper B vraagt 30 euro voor binnenlandse verzending, en 99 EURO voor buitenland !

Geef dus liefst de juiste kosten in als opmerking ;-)
zowie
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Foute verzendingskosten bij gevolgde objecten in mijn eBay

sambay32
Community-lid
Ik heb de vraag ook gesteld aan de Ebay helpdesk.
Ziehier het antwoord:

"Wegens een storing in ons systeem kunt u bij uw gevolgde aanbiedingen automatisch de verzendkosten slechts binnen de eigen land van de verkoper bekijken. het is helaas niet mogelijk, deze te veranderen.

In dit geval raad ik u aan de juiste gegevens op de betreffende objectpagina's te controleren.

Verder kunt u aan deze aanbiedingen een aanmerking toevoegen, waarin u voor uzelf de verzendkosten naar Nederland kunt aangeven.

U kunt een opmerking toevoegen aan een object door rechts in het keuzemenu bij het betreffende object op de link Voeg uw opmerking toe te klikken. Er verschijnt dan een nieuw venster waarin u uw opmerking kunt opgeven en opslaan. Op dezelfde manier kunt u uw opmerking ook weer
verwijderen. Klik hiervoor in het venster op de link Verwijderen.
Onze excuses voor dit ongemak!"

Een beetje behelpen dus, maar als je het niet gezien hebt kan het wel tot onaangename verassingen leiden.
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Foute verzendingskosten bij gevolgde objecten in mijn eBay

sambay32
Community-lid
of beter verrassingen...
Bericht 5 van 5
laatste antwoord