annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedkopere pakjesdiensten dan Bpost?

Welke pakjesdiensten zijn er goedkoper dan Bpost en doen eventueel aan track & trace?  Bij DHL bv. vind ik geen tarieven.  Het is voor het versturen van o.a. vinylplaten. Naar bv. naar Nederland rijden is geen optie.  Da's veel te ver van hieruit.



Want bij Bpost loopt het de spuigaten uit vanaf 1 januari.  Zo duur!

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Goedkopere pakjesdiensten dan Bpost?

Ik heb zo den indruk dat ik misschien maar eens grenstransporteurke moet gaan spelen voor een kleine bijdrage 😉




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Goedkopere pakjesdiensten dan Bpost?

wardderidder
Community-lid

Dat hangt er vanaf wat je naar waar wil sturen.


Als je binnen belgië wil sturen, tussen de 2 en de 10 kilo zit je beter bij tntpost:


http://kiala.be/nl/e2s_comfort


Als je naar naar de rest van de EU wil sturen, en het past niet in een bubbelenvelop zit je daar ook beter.


Voorwaarde: max 10 kg.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Goedkopere pakjesdiensten dan Bpost?

e-user2
Community-lid

Ik stuurde de dag voor nieuwjaar een pakje op (gewicht 128 gr) naar Nederland.



Met Bpost betaalde ik 5.80 euro (nu zou kilopost standard 8 euro bedragen?) en met tntpost zou ik 9,99 euro dienen te betalen?



Ik vond toen ook geen goedkopere verzendwijze dan Bpost (alhoewel geen tracking, niets).

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Goedkopere pakjesdiensten dan Bpost?

speedsterboy1
Community-lid

Ik heb zo den indruk dat ik misschien maar eens grenstransporteurke moet gaan spelen voor een kleine bijdrage



Ja, en doe dat dan zoals de echte, trainingspak aan, klakje op het hoofd en een gepimpte gti onder de kont. :^O

Photobucket

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Goedkopere pakjesdiensten dan Bpost?


Ja, en doe dat dan zoals de echte, trainingspak aan, klakje op het hoofd en een gepimpte gti onder de kont. :^O




Oei, het is al verloren vooraleer ik zou kunnen beginnen 😮
Een traniningspakske lijkt me maar een optie, da klakske zou wel nodig zijn om mijn kalend koppeke te beschermen tegen weer en wind maar dieje GTI... da kan mijn portemonnee niet trekken zulle :_|
Ik ben maar een arme zelfstandige in bijberoep hé? Ik moet zelfs nog werken om toch iet of wat rond te komen ?:|




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 6
laatste antwoord