annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Item does not ship to BE

blooper0_0
Community-lid
Als ik op de Duitse ebay site surf staat er regelmatig bij te koop aangeboden voorwerpen : item does not ship to BE. Wat is hier de rede voor?? Graag een positief antwoordje aub.
Groeten,
blooper0_0 😉
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Item does not ship to BE

Omdat de verkoper niet aangeklikt heeft dat hij naar BE verstuurd.   Hij heeft daar wellicht een reden voor, missschien verzending te duur ....


 


Ik klik ook Azië en groot Europa niet aan, enkel Europese unie.  Als er toch vanbuiten Europa iets wensen te kopen dan kunnen ze dit steeds vragen.


 


Dus, zelfs als er op staat 'niet verzonden naar België'  staat het je vrij als potentiële koper om toch maar even te vragen, wie weet, stuurt hij/zij toch op.


 


,-)

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Item does not ship to BE

blooper0_0
Community-lid

 


Ok, dat is duidelijk. En vragen staat altijd vrij om het toch te verzenden. Bedankt voor Uw snel antwoord.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Item does not ship to BE

Zoals hier al werd gezegd, zal die verkoper wel een goeie reden hebben om niet buiten zijn eigen land te verkopen. Ik verkoop zo nu en dan ook wel eens wat en ik verzend ook niet buiten Belgie... in voorkomend geval wil ik wel een uitzondering maken naar bvb: Nederland.


Wil je toch bij die mens kopen, kan je dus idd best eerst eens informeren of hij desgevallend toch naar Belgie wil versturen.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Item does not ship to BE

blooper0_0
Community-lid

 


Ok, het is mij helemaal duidelijk nu. Toch raar dat het meestal en vooral Duitsers zijn die dit toepassen.Daarom dacht ik dat er een conflict was tussen BE en DE. 😉

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Item does not ship to BE

Van een "conflict" zou ik niet spreken, ik koop regelmatig in Duitsland en heb daar nog nooit enig probleem mee gehad... nu de laatste tijd lees ik wel eens wat over de verzending van Duitsland naar Belgie die tegenwoordig wel eens stroef verloopt, met name door een firma die "Hermes" noemt. De verkopers waar ik bij koop versturen per post of via DPD en ik heb daar nooit problemen mee gehad, die "Hermes" lijkt me een soort Kiala waar om de haverklap alles misloopt... dus ja, wat moet je doen: de kosten drukken en problemen krijgen of de kosten laten zoals ze zijn en minder verkopen omdat de klant die kosten te hoog vind??


Dus ik kan begrijpen dat sommige verkopers het zeker voor het onzekere nemen.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Item does not ship to BE

 


Dat conflict is afgelopen in 1945 😉

Bericht 7 van 7
laatste antwoord