annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lap Kiala zal wel duurder worden!

De Amerikaanse pakjesvervoerder UPS wordt eigenaar van Kiala, dat in verschillende Europese landen een netwerk van afhaalpunten heeft opgebouwd. Met de overname wil UPS een positie claimen in de snel groeiende Europese e-commerce markt voor consumenten.



En wij verkopers en kopers zullen wel de overnamekosten moeten slikken...let op mijn woorden Kiala zal duurder worden binnenkort.



D.

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Lap Kiala zal wel duurder worden!

Tja, noem eens iets dat niet duurder wordt??? :_|

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Lap Kiala zal wel duurder worden!

Wel het gat in mijne portemainee...wordt ook groter.



Ik wou juist mijn haar laten doen bij de kapper... maarja we gaan het maar eventjes uitstellen denk ik...


Ik bedoel dat we meer en meer gaan besparen op kleine dingen, ipv 2x per jaar naar de garage gaan we nog 1x...ipv elke drie maanden naar de kapper zal dat 6 maanden worden enz...


de vraag is gaat onze economie hiervan verbeteren? Ik betwijfel het sterk.


Wat we wel gaan doen is meer en meer op internet gaan zien naar koopjes... wat wel inhoud dat wij een zeer minimale prijswinst gaan moeten houden om te kunnen blijven verkopen als verkopers dan... maar gaan wij (verkopers) wel nog uit de kosten komen hier op Ebay ...want meer en meer gaan we naar websites moeten gaan waar er geen plaatsingskosten zijn, en waar de verkoopkosten lager liggen.



D.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Lap Kiala zal wel duurder worden!

Ik begrijp nog steeds niet hoe regeringen redeneren... wanneer de koopkracht verminderd, verminderd ook de verkoop en bijgevolg de productie die dan weer tot werkloosheid leid. Besparingen komen altijd op de rug van de bevolking terecht, terwijl de regering rustig doorgaat met verspillingen en de rijken buiten schot blijven. Alls wordt duurder, maar de inkomens stijgen niet mee in verhouding... een vb: 40 jaar geleden huurde ik een appartement voor 1000Bfr per maand, datzelfde kost nu 400€ of 16 keer meer, voor electriciteit moest ik moest 600Bfr per drie maanden betalen, nu meer dan 100€ per maand of 20 keer meer... maar mijn inkomen is in die 40 jaar slechts iets meer dan verdubbeld. Als je vaste kosten per maand betaald zijn, heb je nauwelijks nog genoeg over om je van je basisbehoeften te voorzien en dan mag je niet te veel met de auto rondrijden, moet je langer met je kleding doen en mag je zeker niet ziek worden! Als je nu hoort hoeveel werkende, loontrekkende mensen nog met moeite de maand doorkomen, dan vraag ik me af hoe mensen met een vervangingsinkomen dat doen?


Economie is produceren en verkopen, maar om te kopen is geld nodig dat we steeds minder hebben... hoe kunnen die besparingen dus ooit de economie ten goede komen?


Rare en onlogische redeneringen daar in die Wetstraat!

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Lap Kiala zal wel duurder worden!

Twijfel ik sterk aan of het zal duurder worden door de overname.


 


UPS is voor groothandels, distributeurs, merken (grote bedrijven) de meest geschikte. (onder voorwaarden)


 


Echter voor een detailhandelaar die enkel zijn pakjes opstuurd naar particulieren is het er schandalig duur. Zo rekenen ze extra aan per kg, extra voor particulieren, ...


 


door Kiala over te nemen zullen zij nu onder hun cliënteel nu veel meer webshops kunnen rekenen en in concurrentie gaan met DPD of BPOST.


 


Maw, ze zullen nu geschikte oplossingen hebben van fabrikant/groothandel tot winkel, en van winkel tot eindverbruiker.


In dat laatste liepen ze serieus achter.


 


my 2 cents

Bericht 5 van 5
laatste antwoord