annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Multiple Carriers

Beste ,

heb een maand geleden op 9 sept sportschoenen gekocht van de UK en de betaling is via paypal direkt ontvangen ,waarvoor dus 2 betalingen (het artikel aan de verkoper en de verzending apart omdat dit wereldwijd zou verzonden worden ,International Priority Shipping )priority dacht ik toch dat het sneller ging ,nog nooit zo gehad maar bon ,dit zou nog steeds onderweg zijn met "multiple carriers" volgens het tracking nummer dit is dus al meer dan 1 maand om vanuit de UK iets te krijgen ,heb nog nooit zolang moeten wachten ,hooguit 2 weken ,nu mijn vraag dit stond bij de betaling : Verwachte leveringstermijn: wo. 20 sep. - za. 23 sep. ,dus dacht stuur die persoon een mailtje ,maar die stuurt gewoon terug dat hij niet verantwoordelijk is omdat hij het verstuurd heeft naar dat verzendpost van EBAY ,dat ik maar naar EBAY moet klagen ,zou dat doen maar omdat het via paypal betaald is en het waarschijnlijk verzekerd is ,enkel krijg je dan een hele rompslomp waar je niet wijs uit word omdat de betaling uit 2 delen bestaat en word je toch terug naar Ebay gestuurd ,dus van het kastje naar de muur en terug ,heb deze week nogmaals aan de verkoper laten weten dat ik het nog steeds niet ontvangen hebt ,en weer dat het niet van hem afhangt en klagen bij Ebay ,iemand die serieuze uitleg hiervoor heeft 

 

het kan toch niet dat een zending van de UK een hele maand duurt ,terwijl je op alles zit te wachten en tevergeefs nog steeds niets hebt  

 

met vriendelijke groeten,

M

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Multiple Carriers

Heb je geen nummer ontvangen beginnende met 3S ?

Levering gebeurt via postnl.

Als het daar nog niet is aangekomen ,dan zit het nog in England.

Ik haat dat systeem,duurt veel langer en je betaalt 2 keer verzendkosten

Bel eens met PAY PAL

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: Multiple Carriers

bedankt voor uw reactie ,geen nr ontvangen met 3S wel beginnende met UPA ,kreeg je dan nog een mail van postnl of iemand anders ,gewoon van verkoper of?

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: Multiple Carriers

normaal ontvang je automatisch een nieuw nummer beginnende met 3S

Dus dat is nog altijd niet verwerkt in dat verzendcentrum.

Neem eens tel.contact op met PAY PAl ,zolang heb ik nooit moeten wachten

Bericht 4 van 4
laatste antwoord