annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met verzending USPS

Dag iedereen,

 

ik ga het kort proberen houden: ik heb op 8 december kleren gekocht via een Amerikaanse site, zonder probleem. Nu het traceren verliep goed tot ik op 14 december geen update meer kreeg van waar mijn pakketje op het moment is. Het laatste dat ik van informatie heb gekregen is: Processed Through Sort Facility in ISC MIAMI FL (USPS). Ik ben een student dus dit is mijn eerste keer dat ik via amerika iets online bestelt, en daardoor ben ik een beetje ongerust. Ik wil graag weten over mijn pakketje...

Alvast bedankt, 

 

 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Problemen met verzending USPS

Je moet je niet te snel ongerust maken, ik bestel ook wel eens wat in de VS en mijn dochter besteld er soms ook kleding. Kleinnoden komen tamelijk snel aan, plus-minus een dag of tien, maar pakketten is iets anders... wij hebben ook al gemerkt dat de tracking stopt op het moment dat het pakket de VS verlaat of daar bij de douane ligt, idem dito in België... kleding passeerd eender hoe de douane en dan hangt het van de waarde af hoelang dat daar blijft liggen. Ligt de waarde onder de 22€ gaat het redelijk vlot en in vorkomend geval betaal je aan de postbode een forfait van 10€, is de waarde hoger kan het idd nogal lang duren, dan is een levertijd van meer dan zes weken niet ongewoon. Onze douaniers zijn nu eenmaal niet van de snelste werkers!

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Problemen met verzending USPS

Wel ben ik het hier even niet met je eens,ik bestel al jaren kledy uit de usa met first class mail,nog nooit geen problemen gehad,al mijn besteling na max een week in de bus.wat die 22 euro betreft ********* ivm de douane !!! zelfs overlaatst nog een duur kleed van 100 dollar onmiddelijk in mijn postbus terrecht gekomen...nu ben ik al een maand aan het wachten op een tshirt van 10 dollar,zo kun je dit nou effe verklaren ???

Spoiler
 
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Problemen met verzending USPS

Euh.... "****... wel even op je woorden letten, die 22€ is geen "****** maar een fiet en als jij een pakketje ter waarde van 100$ zomaar zonder kosten in je brievenbus krijgt dan ben je wel aardig door de mazen van het net geglipt!

Enne... maanden wachten op een t-shirt van 10$... volgens mij krijg je die nooit, die zit allang in het land der vergetelheid!

Bericht 4 van 4
laatste antwoord